Menu

Supergigant

Założony w 2006. NBA, piłka nożna i inne błyskotliwe obserwacje sportowe. Obecnie aktualizowany od wielkiego dzwonu.

Komentarze (100)

Dodaj komentarz
  • Gość: [dssd] *.xcore.pl

    panowie tak narzekali na europejskie zespoły a tu co? 3 zespoły z europy w półfinale...:P

  • Gość: [mario] 85.222.87.*

    Villa jest kapitalny, mecz świetny(w 2 połowie), katastrofalna decyzja sędziego, o której niestety się zapomni, bo faworyt uwielbiany przez kibiców awansował. Ja mam na drugie Hiszpan, więc się cieszę mimo wszystko.

  • estrellas

    I kto tam chciał już rozdawać miejsca Azji i Ameryce Południowej? Europa jak zwykle górą !

  • Gość: [mc] *.hsd1.wa.comcast.net

    3:0 dla Europy :)

  • Gość *.icpnet.pl

    Szok, co sędzia robił w tym meczu. Nie wiem, czy jest taki kiepski, czy po prostu jeden błąd naprawiał kolejnym (podobnie zresztą jak we wcześniejszym swoim meczu Włochów z Nową Zelandią).

  • Gość: [mario] 85.222.87.*

    przemyślenia po meczu a propo sędziowania. Wyobrażacie sobie co by pisano, gdyby nie uznali gola Hiszpanom i Paragwaj awansował?
    3 skandaliczna decyzja sędziów w fazie grupowej. Mam nadzieję, że media to wystarczająco podkreślą.

    podpisano, fan Hiszpanów

  • zyd_suss

    na tych MŚ od meczu z Anglią kibicuję Niemcom, to jak grają jest niesamowite

  • mix001

    dobrze ze hiszpania awansowala bo trzeba rozwalic w polfinale blond gestapowcow.a ze 3-0 dla europy to i huj z tego.z czego ta radocha,niemcy holendrzy czy hiszpanie i tak was maja w dupie wiec nie wiem z czego ta radocha.zeby jeszcze nasze polprodutjy pilkarskie cos graly.ale gdzie tam przeca to amatorzy zatem spokojnie.

  • strain

    No właśnie, zrobił się. A początkowa faza grupowa sprawiała, że to mogą być mega nudy. A i Europa pewnie zajmnie całe pudło (z całym szacunkiem dla Urugwaju, ale bez Suareza sam Forlan to troszkę za mało).

  • Gość: [Obama] *.opera-mini.net

    Skoro sędzia kazał powtórzyć karnego bo kilku zawodników wbiegło na 27cm a nie powtarzał kiedy wbiegli na 2m to o co tu chodzi?

  • Gość: [mario] 85.222.87.*

    dla mnie cudowna gra Niemców to mit. Owszem znakomite pierwsze 10 minut w 2 meczach, potem wykorzystywanie kontr. Ale nie przesadzajmy, że grają jakieś joga bonito czy coś. Przypomnę,że już raz przegrali na tym mudnialu.

  • szewed

    Po tym co widziałem przez cały turniej Hiszpanie nawet nie powinni Niemców powąchać, ale nikt nie zaprzeczy, że ten jeden mecz może Hiszpanom akurat wyjść.
    Może się zdarzyć czerwień, rykoszet i bramka, cokolwiek...
    Co do drugiego półfinału to trzeba trochę zrewidować koncepcje, bo podobno środek obrony Urugwaju ma wrócić do optimum (Lugano - Godin) a do tego potencjalny zastępca Suareza (FIFA na szczęście tym razem nie zgłupiała i dostał przepisowy jeden mecz) - Lodeiro ma złamaną nogę.
    Jeśli to prawda to 4 4 2 dla Holandii, Urugwaj żelazną obroną stoi i basta! No i może jeszcze Forlanem;)

  • Gość: [mario] 85.222.87.*

    a co do powtarzania karnego, to owszem, powinno się trzymać zasad, ale nie ma tu stronniczości sędziego, bo gdyby karny Alosno nie był powtarzany, to by w ogóle dyskusji nie było! Hiszpanie na powtarzaniu na pewno nie zyskali.

  • strain

    Mario:
    Przegrali grając w dziesiątkę. ; ]

    Mix001:
    O! Tutaj jesteś. A szukałem Cię to wtopie Argentyny. Jesteś niczym te sfrustrowane dziecko zwane Katalończtkiem. Chwaliłeś się, że masz chyba 27 lat i używasz wulgaryzmy w komentarzach? Gestapo? Halo, człowieku! Nie chcemy tu trolii internetowych.

  • Gość: [Zkaj] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Mario
    Trzecia pomyłka? Przecież ich było tyle, że już można się zgubić. Nieodgwizdane karne, bramki ze spalonego, spalone, których nie było, niezauważon bramka... Te mistrzostwa są po prostuśmieszne - puchar za nie należy się tylko i wyłącznie FIFA, jedynemu zwycięzcy, który wygrał z całym pozostałym światem, mając go w głębokim poważaniu.

  • Gość: [mario] 85.222.87.*

    @Strain

    ok, ale to kiepski argument, przy tym, że dla Serbii to były jedyne punkty. Nawet z Australia przegrały...
    z resztą, następny mecz wiele wyjaśni.

  • Gość: [mario] 85.222.87.*

    *przegrali

    @Zkaj

    ok, może i tak, ale mówię o sytuacjach nietrudnych do wychwycenia a zmieniających przebieg meczów. Ja nie sędziuje, mnie się proszę nie czepiać:)

  • Gość: [tyler] *.cpe.net.cable.rogers.com

    Obama: bo zalezy _kto_ wbiega. W przeciwnym razie zawsze sie oplaca wbiegac gdy przeciwnik strzela.

  • Gość 194.42.110.*

    Niemcom już jeden słaby mecz na tym mundialu się zdarzył. Hiszpania del Bosque nie przekonuje tak jak robiła to ekipa Aragonesa i chyba jednak polegnie :)

  • Gość: [mc] *.hsd1.wa.comcast.net

    @zkaj & others: sędziowanie faktycznie woła o pomstę do nieba, zapraszam do grupy na Facebooku "FIFA needs instant replay" - chyba, że wam ta szopka nie przeszkadza:

    www.facebook.com/group.php?gid=130096543667761

  • f00tix

    FIFA nie wie za bardzo co robi z sędziami i w imię źle rozumianej sprawiedliwości rozdziela ich na poszczególne spotkania. To głupota, że arbiter z kontynentu europejskiego nie może sędziować meczu np. Hiszpania-Paragwaj. Przydziela się do spotkania jakiegoś gościa, który w meczu NZ-Włochy naprawiał jeden błąd drugim. Tutaj mieliśmy to samo. Jednocześnie FIFA wysyła do domu takich arbitrów jak Busacca z przyczyn nieznanych (należy podejrzewać, że powodem jest mecz Urugwaj-RPA), którzy są specami I klasy w swoim fachu.

    Co do meczu, przypomniało mi się spotkanie Włochy-Hiszpania sprzed dwóch lat i wymęczone w karnych zwycięstwo. Hiszpania i jej trener przypominają mi za to Brazylię AD 2006. Skład namaszczony dawno przed turniejem i żadnych zmian nie ma... A szkoda, bo Torres nie jest w formie na pierwszy skład.

  • Gość: [jawa] 90.156.119.*

    turniej rzeczywiście robi się niesamowity, szczególnie po tym co się działo na początku w fazie grupowej. A teraz poza jednym gniotem wszystko da się oglądać i nawet jak mecz jest słaby (Paragwaj-Hiszpania), to chociaż są emocje
    Hiszpanie grają jednak straszny gruz, momentami nie dało się na to patrzeć. Tylko, że to taki zespół, który przez 90 minut będzie grał to samo z niesamowitą pewnością siebie, że jedna akcja im w końcu wyjdzie. I wyszła i z Potyugalią (choć tu coś jeszcze grali), i z Paragwajem.
    Co do sędziowania: powinien być też kolejny karny, bo bamkarz Paragwaju po obronie karniaka za chwilę ściął Fabregasa. jakby tu sędzia gwizdnął to szacun, ale chyba mu zabrakło cojones :)

  • Gość: [waral] *.chello.pl

    szkoda mi paragwaju:(

  • Gość *.adsl.inetia.pl

    @jawa
    szacun dla Ciebie bo jedyny wypatrzyles to samo sciecie fabregasa po obronie 3 (sic!) rzutu karnego... i jak mowisz sedzia bal sie podyktowac "11" bo wiedzial ze 3 karne w 4 minuty to nie przejdzie :)... ogolnie rzecz biorac sedziowanie tego pana bylo dalekie od idealu... powtorzony karny ( ulamki sek. wbiegl predzej chyba ramos w pole karne ) i nie powtorzony karny cardoso ( gdzie ewidentnie 1.5m byli argentynczycy w polu ) pozdrawiam

  • Gość: [mj] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @,
    wcale nie ułamki sekund, wogóle wiecie po co jest to półkole przy polu karnym!! hiszpańscy zawodnicy przebiegali przez nie za nim alonso kopnał piłke, wiec róznica metrarzowo była podobna jak przy karnym dla paragwaju

  • gary76

    Moim zdanie Paragwaj strzelił prawidłową bramkę i dyskutowanie o następnych kontrowersyjnych decyzjach sędziego przy tych rzutach karnych nie ma sensu, bo z dużą dozą prawdopodobieństwa by ich w tym czasie nie było, a mecz w drugiej połowie miałby inny przebieg. Kibicowałem Hiszpanom, ale wobec tego, że mecz był wyrównany, to uważam, że Paragwaj ma prawo czuć się pokrzywdzony.

  • Gość: [Khror] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Coz, zazwyczaj kibicuje trzem druzynom. Hiszpani, Holandi i Argentynie. Tym razem, niemalze calym sercem bylem za Argentyna. Holandia gra dla mnie, co by tutaj nie mowic, pilke poprostu nudna. Nie potrafie kibicowac tak grajacej Holandi, mimo ze tak agra daje lepsze efekty. Oczywiscie nadal ciesze sie z jej zwyciestw, ale to nie to samo. Hiszpania... Hiszpania wyglada jakby strasznie meczyla sie przy kazdym zwyciestwie. To nie jest grajaca na luzie i z polotem Hiszpania, tylko Hiszpania wyrywajaca kazde zwyciestwo sila. Argentyna rozkochala mnie w sobie, ale niestety juz nie gra, wiec coz, dobrze ze chociaz dwie pozostale druzyny wciaz sa w grze.

  • Gość: [Rumci] *.chello.pl

    Spalony przy golu Valdeza imho słusznie odgwizdany. Zawodnik, który był wówczas na spalonym, brał udział w akcji, bo próbował uderzać piłkę głową, czyli absorbował uwagę bramkarza.

    A Niemcy pięknie się po Argentynie przejechali i podejrzewam, że z tak marnie grającą Hiszpanią mogą się podobnie rozprawić. Może nie 4-0, ale nie powinni mieć mniejszych problemów ze zwycięstwem.

  • gary76

    @Rumci
    Absorbował bramkarza? A gdyby miał 2 metry wzrostu i nie wyskakiwał to by nie absorbował? Nie stał pomiędzy Casillasem a Valdezem, więc jak najbardziej nie absorbował.

  • Gość: [mac] *.wolv.cable.virginmedia.com

    @gary76
    nie masz co gdybac czlowieku. koles nie ma 2 metrow, probowal brac udzial, wyskoczyl, myslal ze siegnie, wiec bral udzial w akcji. abrorbowal i koniec, slusznie odgwizdany spalony.

  • Gość: [korzymketman] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hiszpania gra marnie, ale to nie jest ten poziom marności co Argentyna. Argentyna grała "podamy do Messiego i poczekamy aż nas wprowadzi do bramki", Maradona jest po prostu idiotą jeśli chodzi o trenerkę.

    Hiszpania powinna sobie poradzić, bo są zorganizowani, grają wbrew pozorom całkiem dobrze. O ile tylko VDB nie wystawi tego pacana Alonso. Setki strat, a jak tylko dostanie piłkę w promieniu 40m od bramki to wali na pałę. No i Torres, który jest w beznadziejnej formie.

    Niemcy pięknie, ale nie są wcale tacy fantastyczni. Mocna defensywa (to jak dziś za_każdym_razem potrajali Messiego to cudo) i świetne kontry. Ale z kim oni grali? Anglia, która nie umie wygrać z Algierią? Argentyna, której trener jest głąbem, a defensywa istnym cyrkiem? Będzie wyrównany mecz, ale Hiszpania wygra.

  • Gość: [donn] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sędzia nie bał się podyktować następnej jedenastki, tylko po prostu zastosował przywilej korzyści, jeden z Hiszpanów strzelał na prawie pustą bramkę, zmarnował szansę, a sędzia nie mógł już cofnąć akcji, jak najbardziej poprawna decyzja. Jednak w pierwszej połowie ogromny błąd liniowego, który za szybko podniósł chorągiewkę, bo Cardozo do piłki nie doskoczył (brakowało jakieś 30 cm), główny gwizdnął zanim Valdez strzelił więc bramka nie mogła być uznana. Co do powtórki karnego to moim zdaniem po podyktowaniu jedenastki dla Hiszpanii, sędzia techniczny, który zapewne widział na powtórce, że przy karnym dla Paragwaju Hiszpanie za szybko wbiegli w pole karne, mógł powiedzieć głównemu, żeby zwrócił na to uwagę.
    Po dzisiejszych meczach myślę, że tytuł zdobędą Holendrzy, którzy grają najmądrzej n, Niemcy co prawda rozniosą aktoreczki z Hiszpanii, tak jak to zrobili z drużyną Leo "0/30" Messiego, ale na Mechaniczną Pomarańczę braknie im pary.

  • Gość: [donn] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @mac
    Nie absorbował, gdyby przepisy były takie jak twierdzisz to przy większości rzutów wolnych byłby spalony, bo zazwyczaj ktoś na spalonym jest, a wszyscy angażują obronę.

  • gary76

    @mac
    Pozostanę przy swoim zdaniu...człowieku ;)

  • Gość: [Kam] *.eburwd4.vic.optusnet.com.au

    Ciekawe czy dalej jestescie zwolennikami obcinania Europie miejsc w MS?
    Urugwaj do tej pory gral zaledwie raz z Europejskim zespolem, Francja i zremisowal.

  • Gość: [kacperp] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie mogę znaleźć żadnego linku z tą nieuznaną bramką Valdeza, ale czy tam przypadkiem piłka nie odbiła się od ręki Valdeza?

  • Gość: [Rumci] *.chello.pl

    Nie, chociaż początkowo mnie też się tak wydawało.

  • Gość: [bolo] *.dhcp-docsis.net.tomkow.pl

    ludziska:). gosc byl na spalonym i pozniej bral udzial w grze. walczyl o pilke. jesli stalby na bacznosc i nie chcial siegnac pilki wtedy sedzia moglby uznac tylko pozycje spalona ale on walczyl o pilke i absorbowal obroncow. wcale nie musial bramkarza. nieraz sa sytuacje nawet na srodku bosika ze pilka zgrana w strone goscia co tylko stoi na pozycji spalonej i sie nei rusza a inny dobiegnie do pilki to sedzia nie gwizdnie.ale jak tylko wykona ruch!!!!!to od razu jest gwizdek.tak bylo tez tutaj. gosc normalnie gral udzial w grze. paniemali:)?

  • Gość: [YKW] 188.122.4.*

    Paragwajczyk, który był na spalonym, skakał do dośrodkowania, brał więc udział w akcji. Czy to nie wystarczy do gwizdnięcia spalonego, pomimo że Valdez był w linii z obroną ?

  • Gość: [smoła] *.nplay.net.pl

    ludzie dajcie spokój, o czym wy w ogóle dyskutujecie? Spalony przy golu dla Paragwaju 100%, przecież absorbować nie trzeba tylko bramkarza ale i ogólnie np obrońce. Jakby nie bral udzial w akcji to może Capdevilla zamiast walczyć z nim o główke podbiegł by do Valdeza.. Spalony jest prawidłowy

  • Gość: [Obama] *.opera-mini.net

    Większym zmartwieniem Hiszpanów niż sami Niemcy jest del Bosque. Mam nadzieję że dotrze do niego wreszcie że od razu kiedy ściąga Torresa i zastępuje byle kim, drużyna gra o niebo lepiej w ataku. Te bramki niemców to dobijanie rannego łosia, niech nie mydła oczu za bardzo. Moim zdaniem będziemy mieli jeden gol różnicy.

  • Gość 83.2.218.*

    Znakomity jest ten Schweinsteiger, tak inteligentnego, wszechstronnego, zorientowanego na boisku gracza Niemcy dawno nie mieli, już dzisiaj jest lepszy niż Ballack był kiedykolwiek. Ballack nigdy nie miał specjalnego dryblingu, nie był przebojowy, bronił też przeciętnie, Bastek ma wszystko tip top, właściwie trudno go złapać na jakiejś błędnej decyzji. Czasami coś mu nie wyjdzie, normalne, ale 99 na 100 przypadków zamysł jest dobry. Czystą przyjemnością jest oglądanie jego gry, jak zawiązuje ataki, jak reguluje tempo, ile widzi, jak się nie napala na popisy i gra zawsze dla zespołu. Elita światowa. To jego wczorajsze przejście i asysta na gol, to była akcja tych mistrzostw - ten zwód oczami, którym zmylił Argentyńca : szefostwo. Chyba tylko asysta Xaviego do Villi z Portugalią może się z tym równać mistrzostwem technicznym i wielkością i sprawnością posiadanych dookoła głowy oczu.
    Forlan, Sneijder, Schweinsteiger - top 3 na tym Mundialu.

  • Gość 83.2.218.*

    PS : pieprzą wszyscy o tym Villi, że strzelił te dwa gole... nikt mu zasług nie odbierze, ale więcej rozsądku : z Portugalią dostał idealne podanie od Xaviego, a kluczowe było pierwsze zagranie Iniesty. Villa miał tylko skończyć z kilku metrów, co uczynił, na raty zresztą.
    Z Paragwajem znów obronę rozklepał Iniesta, a Villla miał niemal pustą bramkę i do niej blisko, więc : co on takiego zrobił cudownego ? Oddać mu honor, docenić że trafił, chociaż nie musiał, ;), przyklasnąć jego aktywności i ochotności do gry, ale bez przesady, że to jakiś heros jest.

  • Gość: [bolo] *.dhcp-docsis.net.tomkow.pl

    dokladnie.dlatego wczoraj szpakowski dobrze pial ze iniesta to geniusz.szpaku jaki jest kazdy widzi ale akurat wczoraj dobrzse gadal i pewnie wlodek polal mu wodki:)

  • Gość: [łoś] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bo Szpaku to jeden z bohaterów tego mundialu. Naprawdę fajnie i rzeczowo komentuje z Lubańskim, w przeciwieństwie do tego drugiego bubka co to dla przeciwwagi komentował zawsze pierwszy mecz ćwierćfinałowy(nie pamietam nazwiska, czy ktos mnie moze naprowadzić?). Koleś zawsze zapętla się na tym jak to jest lekko rozczarowany poziomem meczu lub danej drużyny, słuchać sie tego nie da. Jak się nie umi emocjonować i cały czas coś nie pasi to czego on szuka w komentatorce, tylko zabija przyjemność z oglądania. Podobnie sprawa się ma w studio, co drugi mecz można posłuchać biadolenia na poziom widowiska, ja nie wiem czego oni wymagają? Jak dla mnie to mundial full wypas.

  • Gość: [szczawiu] 85.222.87.*

    przecinek: co do Villi to jednak nie zaprzeczysz, że gwiazdki Messiego, C.Ronaldo, Rooneya przyćmił w kazdym calu. Skutecznością czasami nie grzeszy ale nadrabia zadziornością, walecznością, energią wręcz zaraża na boisku partnerów i chyba tego się oczekuje od lidera. Do tego przyzwoita technika, prowadzenie piłki, przegląd sytuacji, gdyby poprawil skutecznosc to bylby napastnikiem idealnym. Takim jakiego dawno nie było. Patrząc na jego grę na myśl mi przychodzi mniej finezyjna wersja Van Bastena.

  • Gość: [Iribar] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    finezyjna wersja Van Bastena ? Chłopie ,gdzieś ty widzial van Bastena skoro sugerujesz ze mu finezji brakowalo albo ze był mniej finezyjny niz Villa ? Villa na jego tle to jak Grzegorz Lato na tle Cruyffa.

  • Gość 83.2.218.*

    @ bolo - po lubańskim powtórzył, sam by na to nie wpadł ;)

    @ szczawiu
    nie zaprzeczę. chodzi mi o te sytuacje golowe i że zapomina się łatwo o tym, kto miał zasługi główne, bo Villa biłby tylko głową mur, gdyby nie otwierające akcje Iniesta-Xavi i solo Iniesty..

    Btw, zastanawiam się jak długo ten stary debil Del Bosque będzie przez godzinę trzymał na boisku Torresa, który jest kompletnie bez formy, mimo że ma w zapasie kilku grajków, którzy skacząc na jednej nodze będą pożyteczniejsi. I nie wiem, czy tylko mnie się wydaje,że pan Sergio jako def pomocnik nie wyrabia ? O Ramosie nic nie powiem, obok Cristiano jest to największą klapa tych mś. Gorzej, że niespecjalnie mają go na kogo wymienić.
    Wiesz/ktoś wie dlaczego nie gra david Silva ? U Aragonesa był niezwykle istotnym graczem, rozciągał obronę, strzelał z drugiej linii, sporo widział. KOntuzja jakaś, beznadziejna forma przez cały sezon czy znów trenerska tęga głowa tego dziadka z ławki ?

  • Gość: [marcc] *.aster.pl

    co ja tu będę ściemniał - mam nadzieję, że Niemcy złoją Hiszpanów.

  • Gość *.erlm.siemens.de

    Oby tylko hiszpanie wygrali chodzmy 0-1 a najlepiej niech niemcy sobie samobuja w 90min strzela... zobaczymy

  • Gość: [Rumci] *.chello.pl

    @iribar

    Przeczytaj jeszcze raz dokładnie, co szczawiu napisał, a potem komentuj...

  • Gość: [bolo] *.dhcp-docsis.net.tomkow.pl

    tylko pytanie za kogo silva?a jest jeszcze fabregas. sergio to rzeczywiscie nieporozumienie i szkoda ze nie ma senny.torres musi byc lawie z niemcami bo jak go zmieni w 60 min to juz bedzie 3:0 dla niemcow i bedzie za pozno.

  • Gość 83.2.218.*

    Za tego właśnie Torresa. Villa w ataku (z Torresem i tak grają jednym, bo Villa robi na skrzydle), Silva i Iniesta po bokach robią zamieszanie, grają na klepki z Xavim, albo schodzą sami z piłką - Iniesta to robi na jednym skrzydle, Silva by robił na drugim. Sergio z boiska, zamiast niego Fabregas z ofensywnymi zadaniami, a na pozycję Sergio - Xabi. Imo Hiszpanie nie robią przewagi w ataku, bo żaden pomocnik nie wchodzi dostatecznie głęboko. Xabi w ogóle nie jest ofensywnie nastawiony - niech tyra w obronie i na rozegraniu w środku, Fabregas jest w sam raz do takich wejść rozbijających obronę - w Arsenalu tak go wykorzystuje Wenger i sprawdza się to świetnie : i zdobywa gole i rozdaje asysty. Dwóch klasycznych napastników i tak g,wno zrobi, jak ze skrzydła nie pójdzie akcja albo środek nie wejdzie głębiej - jak to wczoraj Iniesta raz zrobił, to od razu był gol.

  • Gość: [~Qlasty~] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niestety wątpię żeby największy smutas wśród trenerów na tych MŚ - vdB - zdecydował się chociaż na jedną ze zmian czyli Torres / Xabi lub Sergio out a to wydaje się konieczne do nawiązania walki w półfinale. Jeśli pierwsi nie zdobędą bramki to już widzieliśmy jak kończą się kontrataki Niemców.

  • Gość: [~Qlasty~] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aha, i proszę mi nie deprecjonować Villi. Chyba ludziska nie oglądaliście meczy, ile on oddał bardzo groźnych strzałów i jak rozrywał obronę. To Klose jest mistrzem w strzelaniu bramek średnio z 2,1m i robi mniej na boisku niż Davidek.

  • Gość: [dj Anatol] *.chello.pl

    @ MRPW

    Ostra prośba o wycinanie szlamu sfrustrowanych buraków w stylu mix001


    Ps.
    Gdzie jest imć grzybek, który przewidywał, że Francuzi i Anglicy dalej zajdą na turnieju niż Niemcy?

  • Gość: [wnuq] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Emocje się zaczęły, ale poziom piłkarski jest niski.
    Argentyna - poniżej potencjału (..i to ile)
    Holandia - poniżej potencjału (mimo że jest półfinał)
    Anglia - to samo
    Hiszpania - to samo
    Francja -jak wyżej
    Włosi -szkoda gadać.
    Pozytywnie zaskakują Urugwaj i Paragwaj. Brazylia, moim zdaniem, najlepszy zespół tego turnieju. Z tym, że formuła MS nie toleruje błędów i wspiera farciarskie rozstrzygnięcia. Niemcy nieźle - chociaż nadmiernej podniety ekspertów nie podzielam.

    Generalnie wakacyjnie. Czekam na LM i powrót dobrej piłki :)

  • Gość: [Max] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście Szpaku z Lubańskim, w swoim stylu, nie kapnęli się kompletnie, po co realizator parę razy pokazuje kilka minut po fakcie, powtórkę karnego dla Paragwaju i zatrzymuje w momencie gdy Paragwajczyk ma kopać. No ale oczywiście - oni są najlepsi i w ogóle, buahaha. I to od początku mistrzostw, od meczu RPA - Meksyk (słynne "o spalonym mowy być nie może").

  • doogee

    @mrpw

    Również proszę o zbanowanie kolesia o ksywie "mix001" Obserwuję go od dawna. To szowinistyczna, rasistowska i wulgarna menda zaśmiecająca wiele blogów swoimi ksenofobiczno-chamskimi postami.

  • Gość 83.2.218.*

    A'propos Paragwaju - jak oceniacie ten "niełusznie odgwizdany spalony Valdeza" ? Trener się rzuca, aż mu dym uszami bucha.

    Imo, niepotrzebnie : stało dwóch gości blisko siebie - jeden na spalonym, drugi na granicy, poszło podanie, ten na granicy odebrał i strzelił - spalonego dostał z gwizdka. Imo, stali dostatecznie blisko siebie, żeby sędzia miał święte prawo podanie zinterpretować jako możliwe-że-idące do każdego z nich, a tego na spalonym jako absorbującego uwagę obrony w wystarczająco dużym stopniu, zeby nie uznać bramki. Chyba, że się przepisy zmieniły ostatnio ;)

  • Gość *.compower.pl

    romero - ZANETTI, SALMUEL, demichelis, RODRIGUEZ - mascherano, CAMBIASSO - RIQUELME - messi, MILITO, tevez.

    dużymi literami zawodnicy, którzy wczoraj nie zagrali.
    zanetti,cambiasso,riquelme - nie powołani. otamendi wczoraj na prawej obronie był sprawcą pierwszej kluczowej bramki, potem jeszcze jednej, wogól nie stanowi siły w ofensywie. zanetti nie skompromitowałby sie tak przy pierwszej bramce i ma siły latać po skrzydle.
    cambiasso wspolnie z mascherano stanowiliby dwuosobowy tygiel, na plus cambiasso, że potrafi zagrać konstruktywny atak po odbiorze w przecieiweństwie do mascherano.
    przed tyglem operujący riquelme, który otwarcie krytykował trenera maradone, który jest też wiekszym bozkiem w boca juniors niz on, więc nie pojechał. swoja grą z pierwszej piłki, techniką, potrafi skutecznie utrzymac piłke w ataku pozycyjnym i niekonwencjonalnie zagrąć, świetny strzał z dystansu, nie musiałby wile biegać bo biegaczem jest słabszym, ale mając za plecami masch-camb mógłby sobie na to pozwolić. w takiej taktyce messi nie musiałby ciągle wracać sie po piłke, a podobnie jak w barcelonie czekałby na nią około 30metrów od bramki bo miałby kto mu ja doprowadzić tam. tu xavim byłby riquelme.
    reszte uzupełnia milito z tevezem. lewe skrzydło typowe jest niepotrzebne gdyż rodriguez jak lewy obrońca gra tak ofensywnie, że w zasadzie spełnia role bocznego pomocnika.
    diego, który sprawił, że tak wielu z Nas kocha Argentine, po raz drugi jest sprawcą jej upadku po roku 1994. Jego zbyt wielkie ego sprawiło, że wykluczył równie mocną osobowość jak on - riquelme.
    wystawianie maxiego, o czym juz wspominałem wcześniej to już totalny strzał w stope, gdyz ten swoim nieprawidłowym przemieszczaniem się po boisku torpedował atak pozycyjny ... ale nie ma co sie dziwić skoro to zawsze był boczny pomocnik i tylko boczny. diego uznał, że skoro mały wzrostem to sobie pewnie poradzi w pomocy. to najgorszy zawodnik zespołu. gdy zobaczyłem go w składzie zamarłem ze strachu ... i w tym zamarciu oglądnełem ta klęske.
    zapytajmy jednak, jeśli nie riquelme to dlaczego zrezygnowano z verona??????????!!!
    tego się już totalnie nie da wytłumaczyć. on tak jak i riquelme nie musi biegać w ta i tamtą ale swoją techniką uzytkową i inteligencją boiskową sprawić, że Argentyński zespoł będzie spokojnie utrzymywał się przy piłce na połowie rywala, nie tracił piłek po których następują grożne ataki przeciwnika, co czynił wczoraj wzorowo ów maxi.
    diego będziesz teraz czynił z siebie ofiare ale zabiłeś ogromny potencjał, talent, ogromną perłe przerysowałeś.
    i co wstrząsające już odchodząć od spraw taktycznych nie potrafił trafić jednak do psychiki piłkarzy bo w mojej pale, która widziała setki meczów Argentyny od 1986, jeśli nie wszystkie nie mieści się jak mozna było pozwolić frycom tak sie stłamsić od 1minuty.
    prosze sobie przypomnieć poprzedni mundial i jak Argentyna z Riquelme dominowała rywali posiadaniem piłki, rozgrywaniem, poruszanie się zespołu, tak, przegrali w karnych z niemiaszkami w ćwierćfinale, ale dobrze pamiętamy, że w trakcie meczu słowacki sędzie nie odgwizdał dwóch ewidentnych karnych dla Argentyny i 4lata temu Argentyna nie dysponowała tak przeogromna siłą ofensywna jak teraz. wtedy w ataku grał kmiotek w grze saviola i strzejący się crespo z julianem cruzem. zarówno tevez jak i messi wchodzili dopiero wtedy w śwait wielkiej piłki i w najlepsze dla siebie lata.
    a teraz????
    teraz mozna było dzielic i rządzić.
    ichniejszy lato to pan grondona, to jest dopiero leśny dziadek, decyduje tam od 30lat i myśli że dalej ma tak świeże spojrzenie jak entliczek-pętliczek stąd też właśnie decyzja o danie sterów tego okrętu maradona.

  • Gość *.compower.pl

    równie mocno wierzyłem jak paweł czado i nie było w tym żadnego braku pokory.
    kto jak paweł interesuje się Argentyńska piłką od ćwierć wieku, kto regularnie śledzi tamtejsze rozgrywki, zna wszelkie talenty znad la platy, kto ogląda wszystkie mecze kadry a nie z przypadku jak większośc z Was krytykujących go tutaj a których wiedza co do futbolu albicelestes ogranicza sie tylko do tego w składzie jakiego wielkiego klubu europejskiego gra Argentyńczyk, kto śledzi myśl taktyczną albicelstes na przełomie ostatnich trzech dekad ten widząc ten przeogromny ocean talentu ma prawo być przekonanym, że dojdą do finału, a jedynym znakiem zapytania jest ... kto to spierdzieli i jak wielki on musi być własną głupotą aby tego dokonać.
    maradone kocham jak kocham argentyne, ale już dwukrotnie zabił Argentyne i poniżył na mundialu.

  • Gość: [znawca] *.home.aster.pl

    jeden z najlepszych jakie pamietacie?

    to co pierwszy ogladacie?

  • Gość: [lifer] *.bialapodlaska.vectranet.pl

    @ŁOŚ
    ten drugi komentator, który komentuje mecze przed Szpakowskim to Maciej Iwański. Mi osobiście nie przypadły do gustu jego "taneczne" metafory podczas meczu Argentyny z Niemcami. Co do Szpaka, to popełnia masę rażących błędów w wymawianiu nazwisk piłkarzy i nie tylko - na tych mistrzostwach byli już "budrisso", "inesta", "vincent del bosque", "odemingwe", "kajt"... Może to już nie to, co słynny "runi" albo "puziol" czy też "prilo", ale Szpaku nadal trzyma poziom ;] Z drugiej strony pozytywnie mnie zaskoczył, gdyż okazało się, że poprawnie wymawia nazwisko demichelisa jako "demiczelis". Ciekawe tylko, czy robi to świadomie...

  • Gość: [buch] *.aster.pl

    a kto miesiac temu pisal ze to najgorsze mistrzostwa od lat?

  • Gość: [Scottie] 178.56.15.*

    Jestescie debilami !!

  • Gość: [bolo] *.dhcp-docsis.net.tomkow.pl

    a co powiecie na to:):
    video.interia.pl/obejrzyj,film,106077

  • zrz84

    powiemy, ze stare jak swiat

  • zrz84

    tymczasem dirk podpisuje nowy kontrakt z mavs (eighty mill) a sheed ponownie przemysli odejscie na emeryture...

  • Gość *.compower.pl

    Diego Diego Diego co rozjebał najlepszą kadrowo Argentyne na mundialu 1994, najlepszą kadrowo Argentyne w ostatnim dwudziestoleciu, Diego Diego Diego co rozkradł drugą najlepszą kadrowo Argentyne na mundialu 2010 i jedną z dwóch najsilniejszych kadrowo na tymże mundialu Diego Diego Diego który zniszczyłeś Argentyński futbol i przekreśliłeś szanse Argentiny na kolejne tytuły, Diego Diego Diego który nie zasługujesz na status tego wielkiego idola w swej ojczyżnie, która bez Ciebie zdobyła tytuł, a Ty juz jej nie pozwalasz zdobyć kolejnego, Diego Diego Diego Ty łobuzie, który zniszczyłeś tyle karier i talentów swego narodu, Diego Diego Diego, który byłbyś nikim bez uwielbienia i miłości Argentyńczyków ... obyś szczezł.
    ...aby nadejść mogła Mistrzowska Ekipa Albicelestes.

  • Gość: [The Truth] *.nott.cable.ntl.com

    Przecinek najpierw probowales podwazyc klase i legendarnosc Villi tym,ze nie ma osiagniec bo gra w Valencii i niby nie ma pojecia w meczach o stawke,a teraz kiedy wszystkie twoje zalozenia moga konkurowac tylko z najlepszymi kabareciarzami pyszczysz o jakis pietkach,Fabregasach i innych duperelach kiedy Villa jest on-fire (nie tylko w scoringu) i polisa na zycie Hiszpanow praktycznie w kazdym meczu mistrzostw?

    " o Ramosie nic nie powiem, obok Cristiano jest to największą klapa tych mś" Haha jak mozna przebic Rooneya ktory podobno juz doi krowy na farmie pod Manchesterem?
    Co do Ramosa jak zwykle bredzisz, gosc aspiruje do 11 turnieju.Wystarczy sprawdzic na goal.com noty ,ktore ma zwykle jedne z wyzszych w zespole : po 7.5z Portugalia czy Chile,8 z Hondurasem,7 z Szwajcaria

    Hanbisz wszystkie znaki interpunkcyjne na swiecie...

  • Gość: [tyler] *.cpe.net.cable.rogers.com

    Host, przestalbys juz chrzanic glupoty. Gdyby nie Diego, to Argentyna mialaby jeden triumf, wydrukowany zreszta przez sedziow zeby zadowolic rezim. Przyszedl Maradona i zrobil zloto + srebro (wlasciwie w trojke z Caniggia i Goicocacheoa, kto wie czy nie lepszy wystep niz w 1986 roku). Trenerem jest slabym, ale to i tak najlepsze co sie moglo argentynskiej pilce trafic. I przestanmy juz glaskac po glowce Messiego, bo od 'najlepszego pilkarza swiata' mozna wymagac wiecej. Mozna narzekac na partnerow albo slabe ustawienie, ale jakos Tevezowi to nie przeszkodzilo w minieciu dwoch i strzeleniu z 30m, a Messi specjalizowal sie glownie w podaniach do bramkarzy.

  • Gość: [mac] *.wolv.cable.virginmedia.com

    oj pitolisz przecinek

    dobrze ze silva nie gra, bo gral piach, zero zagrozenia z jego strony. i ramos niby najwieksza klapa obok ronaldo? dobre sobie, to co powiesz o rooney'u w takim wypadku? albo o riberim? albo o messim? ramos nie gra swietnie, ale na tle reszty hiszpanow, jest jednak mocnym punktem tej druzyny.

    i dlaczego chcecie wszyscy zdejmowac busquetsa? chlopak, wykonuje dobra robote w odbiorze, i asekuracji. dobrze gra za plecami xavi'ego i rozumie sie z alonso.

    torres gra bo to torres, moze miec jakis przeblysk, przeciez to ciagle torres. del bosque gra nim zeby sie przelamal, bo potrzebuje go. a w 60 min wejdzie sobie na zmeczonych przeciwnikow llorente albo cesc, i jest luzniej odrazu.

    i wlasnie przecinek. ciagle podwazasz klase villi?

  • Gość: [szczawiu] 85.222.87.*

    Ale nam się mecz w wyborach zrobił... Dojdzie do karnych?

  • Gość: [suchy] *.belchatow.msk.pl

    Villa moim zdaniem na chwile obecna jest najlepszym graczem mundialu. I nie boje sie tego stwierdzenia. Jest wielu niezlych graczy i pare gwiazdek turnieju jest ale jak dla mnie najlepszy jest villa.

    Co do sergio to bez niego nie ma hiszpanii moim zdaniem. Gra fenomenalnie, a ze to typ nie taki jak xavi czy iniesta to wielu moze nie zauwazac tego co robi na boisku.

    Torrres gra straszliwy piach! Jednak byc moze del b juz dochodzi powoli do tego ze gra na ville i duzego napastnika nie ma specjalnie sensu... Moim zdaniem powinni grac tak:
    iker - capdevilla pique puyol ramos (nie znosze go ale szczrze musze przyznac ze chyba najlepszy prawy obronca mistrzostw...) - sergio cesc xavi - iniesta villa pedro

    czyli wywalilem torresa i wywalilem xabiego. Xabi nie gra zle, gra ok ale moim zdaniem lepszy jest sergio a uwazam ze hiszpania powinna grac jednym strikte defensywnym pomocnikiem a nie dwoma.

  • Gość 83.2.218.*

    @ mac
    silva srilva, może być Navas, albo ktokolwiek byle Hiszpanie nie grali tak zachowawczo i mieli graczy, co umieją zrobić liczebną przewagę, skoro już muszą atakować.

    Nic nie powiem o Messim i innych, dla mnie Ramos jest klapą. Łatwo rzucać się na kogoś, kto przegrał, to byle jaki przysłowiowy Prawdziwek potrafi. trudniej dostrzec, że w zwycięskim zespole jest gracz, który zaniża jego poziom.

    Ja do Busquetsa nic nie mam, poza tym, że o jednego obronnego gracza w pomocy jest za dużo, a jak mam wybierać między nim, a Xabim, to wolę Xabiego.

    "Torres gra bo to Torres" - to się nazywa przebłysk dojrzałej argumentacji. A już dawanie alibi Torresowi sugerowaniem, że on "podmęcza", a wtedy zmiennicy mają łatwiej, to już w ogóle Katrina demagogii. On się nie przełamie do niczego, bo jest pod formą, jest po kontuzji, nie ma czucia gry, czyli szkodzi drużynie.

    Nie będę powtarzał tego, co napisałem o Villi. Raz wystarczy.

    @ prawdziwek
    a jakie ma pojęcie Villa o grze o stawkę w klubie ? LM w telewizji ogląda. takie jest jego pojęcie na dzień 5.7.10.
    dostał w 1/8 i 1/4 dwa gole na tacy, skorzystał z okazji i o co tu rejwach robić ? O to, ze rzekomo renomowany strzelec zrobił, co powinien zrobić nawet strzelec przyzwoity ? Cały sezon się byczył w zespole oglądającym plecy Barcy i realu i nie grającym nigdzie poza PD, więc ma sporo energii, za to że zagrał jeden mecz na jakimś poziomie, a w drugim przynajmniej strzelił gola ma być zaraz supergwiazdą ? To tak jakbyś dmuchnął jakąs pijaną krysię w krzakach i zaraz chciał zostać gwiazdą przemysłu pornograficznego.

    Goal.com ? To ten portal, który występ C.Ronaldo v Barca określił jako "Flop of the game", a ty nie chciałeś się z tymi za chińskiego boga zgodzić ?

    Co ty możesz wiedzieć o interpunkcji... w samym tylko pierwszym zdaniu zrobiłeś 4 błędy.

  • Gość: [mac] *.wolv.cable.virginmedia.com

    przecinek

    silva nie srilva, czy chociazby navas wlasnie nie robili tej przewagi. nie robia nic.

    czemu nic niepowiesz o messim? albo zwlaszcza o rooneyu? dla mnie rooney jest klapa. moze juz siedzi w przyczepie i pisze swoja przyszlosc. nie usprawiedliwiaj przegranych. mieli pokazac cos wielkiego na mundialu. nie pokazali, rooney mial ciagnac anglikow, i nie pociagnal. dal dupy i kropka. nie pokazal nic.

    za to twoja argumentacja tez jest godna podziwu. latwo rzucac sie na kogos kto przegral? i kto to mowi? ty, ktory nie mogles sie doczekac porazki jamesa w po :)
    zdejmij klapki z oczu wacpan, bo razisz niekonsekwencja.

    i tak trzymam sie tego ze torres gra bo to torres. tego domaga sie hiszpania, co z tego ze jest pod forma? 2 lata temu tez nie gral fantastycznie, a lahma ogral w dziecinny sposob. hiszpania wygrywa, przechodzi dalej, rooney nie gra. face it.

  • Gość: [mac] *.wolv.cable.virginmedia.com

    suchy
    a dla mnie narazie mvp turnieju jest diego forlan. koles jest po prostu niesamowitym liderem urugwaju. jest wszedzie, nie podejmuje glupich decyzji, i kiedy tylko ma pilke w poblizu bramki, jest automatyczne zagrozenie. to jest lider pelna geba, takiego przecietnego zespolu jakim jest urugwaj. nie rooney, nie ronaldo nie ribery. diego forlan!

  • Gość: [The Truth] *.nott.cable.ntl.com

    Wlasnie widac jakie ma pojecie.Znacznie wieksze niz ty.Lata gry w 1-2 najlepszej lidze swiata + europejskie puchary.
    "Cały sezon się byczył w zespole oglądającym plecy Barcy i realu i nie grającym nigdzie poza PD," Caly sezon to sie Barca slinila,ze nie ma takiego napastnika.A cwiercfinal Ligi Europejskiej i 7goli w 11 meczach to jest nigdzie:))) Ladne mi byczenie sie.
    No tak jak sie olewa caloksztalt gry w tych meczach jak i wczesniej w grupie gdzie awans byl na styku,to najlepiej sprowadzic role Villi do 2 kopniec.Wtedy wychodzi na to,ze 2 kopniecia nie robia z niego gwiazdy nr.1 turnieju :)
    " ma być zaraz supergwiazdą " Dawno juz jest ptysiu a teraz tylko potwierdza swoj status.

    Tak ten sam wysmiewany portal ,ktory ukradkiem czytasz i ten sam ktory daje mu 7-7.5 gdzie ty majaczysz o flopach.
    Przynajmniej nie zaczynam zdania z malej litery zgrywajac Miodka.

    Co do Torresa to jest oczywiste,ze lepsze 80% Torresa niz 100% Llorente i jesli gestapowcy tez go zlekcewaza to zrobi im z obrony jesien sredniowiecza(znowu)

  • Gość: [The Truth] *.nott.cable.ntl.com

    www.goal.com/en/news/1863/world-cup-2010/2010/07/05/2010281/germany-skipper-philipp-lahm-goes-top-in-new-2010-world-cup

    Nie zeby ten ranking byl wyrocznia i najmadrzejszy ale jak ktos majaczy,ze drugi na liscie jest najwiekszym flopem WC to powinien spasc z hustawki na glowe dokladnie w to samo miejsce.

  • Gość 83.2.218.*

    @ mac
    trudno żeby robili skoro nie grają.
    A kto usprawiedliwia ?, nie chce mi się pisac o oczywistościach i oto cała tajemnica. To że czyjąs drużyna wygrywa wcale nie oznacza, natomiast, ze ten ktoś gra bosko, jak własnie ma się rzecz z Ramosem.

    Porażkę Cavs i Jamesa przewidziałem, a wszyscy byli przeciwko mnie, wlącznie z tobą, więc to takie dziwne, ze czułem głośna satysfakcję z waszej ślepoty i głuchoty i własnej kumacji ? Hehe. A na domiar wszystkiego, to James po tej swojej porażce był broniony przez niektórych, więc nie było to kopanie leżącego, a polemika.

    "Co z tego że jest pod formą" - nic, poza tym, że ofensywa hiszpańska na tym zayebiście dużo traci, że ma na szpicy gracza, który nie jest w stanie zrobić nic pożytecznenego, to - NIC, nic się nie dzieje, zupełnie nic.

    @prawidziwek
    ta "1-2 naj liga", to liga barcy i realu, jakby nie te dwa kluby, to byłaby to liga przeciętna, więc nie operuj takimi pojęciami, bo zaciemniasz faktyczny obraz sytuacji.

    barca wygrała tytuł, więc nie wiem po co miałaby się ślinić.
    Villa strzelił 6 goli w LE, a nie 7, i to raczej nie pierwszej klasie europejskiej, bo Werder i genoa do takich nie należały i pewnie jeszcze długo należeć nie będą.

    Jak się nie rozumie kontekstu, w którym napisane jest o tych "dwóch kopnięciach", to się nie zabiera za dyskusję.

    Supergwiazda, tak jak Klose pewnie :) I Mueller :) Tydzień po ME też był "supergwiazdą", tylko kiedy inni szaleli w Lm on w łapciach oglądał te mecze przed telewizorem i jak na "supergwiazdę", to był zaebiście daleko od konstelacji skupiającej takowe.

    A czytam. I to nie ukradkiem. Nie ma to jak pogrązyć kogoś za pomocą źródła z którego sam korzysta i które mu zastępuje własną ocenę rzeczywistości. Tymon napisał kiedyś tekst ironiczny ze wstawką "nie mam mózgu, bo mi się nie opłaca" - teraz widać,ze to chyba o tobie było, po co ci mózg, masz goal.com :))

    "gestapowcy" - 40 lat po wojnie odkryto w lesie faceta, który się tam ukrywał, bo sądził, że wojna jeszcze trwa. Jestes nowym rekordzistą - 65 lat po nadal się chowasz po piwnicach, bo łapanka na rynku ;)

    A Torres szkodzi Hiszpanii i nie nadaje się do grania w 1 składzie. Jeśli strzela gola albo zrobi jakąś róznicę swoją gra, to się zrehabilituje, tego nigdy nie można wykluczyć. na 5.7.10, godz 14:06 - jest szkodnikiem.











  • Gość 83.2.218.*

    Skoro ten ranking "nie jest wyrocznią", to dlaczego na niego się powołując tak się rzucasz ? Bo Ramos jest na 2 miejscu, co akurat nie poprawia stopnia w jakim jest on wyrocznia ale jest ci na rękę w forsowaniu własnego zdania ? Zawsze biegniesz z płaczem po pomoc, a nie umiesz obronić sam własnego zdania, albo znieśc, ze ktoś ma inne ?

    Jest Lahm, a nie ma Schweinsteigera, jest Suarez, a nie ma Forlana, jest Ramos, a nie ma... dowolnego gracza Paragwaju... lista rzeczywiście wiarygodna.


  • Gość: [mac] *.wolv.cable.virginmedia.com

    tak przecinek

    to wina jamesa tylko i wylacznie ze cavs odpadli ;]

    szkoda ze widac jaki to fantastyczny sezon rooneya byl, taki jak glosiles wszech i wobec. wspanialy sezon.

    moze i nie dzieje sie nic, ale hiszpania po raz 1 jest w polfinale mistrzostw swiata. czego nie mozna powiedziec o innych.

  • Gość: [kobemvp_24] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tego co zauważyłem, to większość "z tego co widziałem na tych mistrzostwach" stawia na zwycięstwo Niemców czy porażkę Urugwajczyków. I ty się możecie drodzy koledzy przejechać.. To jest turniej i mecz meczowi jest nie równy. Co do sędziów to mam nadzieję, że w meczach o "pudło" zwycięży futbol, a nie niedopatrzenia i błędy.

  • poison05

    Może jakaś notka o naszych koszykarzach na ME u-17? Jest 4 kwarta a nasi wygrywają z gospodarzami - Niemcami 64-24 :D szoook!

  • Gość: [kidman] *.ghnet.pl

    rozpaprali ich! genialnie! tak sobie przypomniałem jak Janczyk zdobył bramkę z Brazylią na MŚ w piłe... pamiętacie? może gortat im pomoże?

  • Gość: [domin] *.acn.waw.pl

    A Stoudemire wyladował w Knicks.

  • Gość *.icpnet.pl

    Z nba-owskiego podwórka...

    Coraz głośniej mówi się o tym, że Bronek pozostanie jedmak Kawalerzystą... Decyzja na dniach....

  • pajakk

    @kidman

    Janczyk nie zdobył bramki z Brazylią.

  • Gość: [~Qlasty~] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To Krychowiak (ówcześnie Auxerre chyba) z wolnego zapakował, gdzie on jest teraz? A gdzie Król z młodzieżówki Rojalu (gdzieś w ekstraklasie chyba?).

  • Gość: [The Truth] *.nott.cable.ntl.com

    Haha a Atletico wygralo LE,3 z rzedu wygrana dla "przecietnej ligi".Oczywiscie taki Forlan tez nie ma pojecia o high level:)))
    Pewnie slinila sie dlatego,ze nie mial kto Interowi kopnac do bramki jak trzeba bylo.
    No jasne obsmiej wszystkich rywali.Tylko zeby czasem nie wyszlo,ze nie ma godnej obrony dla Villi,bo facet przez 9lat strzela minimum 15 goli w lidze i ma ratio kolo 0.5gola na mecz we wszystkich rozgrywkach.
    Jak sie nie rozumie futbolu to sie glupawych kontekstow nie robi.
    Villa jest najbardziej regularnym strzelcem ostatnich lat ,LM jest dla niedzielnych kibicow dla ktorych jest wyrocznia.Klose jest popierdolka w klubie,Villa gigantem ikona i ex-symbolem swojego klubu.A jak Villa gral w LM,to Stecu pisal felietony na jego czesc.

    Na razie sam sie tylko pograzasz,ale czytaj dalej.
    "na 5.7.10, godz 14:06 - jest szkodnikiem" Mecz jest 7.7.godz19.30 wiec nie wiem czy ci chodzilo o gierke treningowa czy mecz ze szwabami? Dla goscia co dochodzi do formy to zajebiscie duzo.Trzeba tez wziac pod uwage,ze taka Portugalia czy Paragwaj po prostu bronia wieksza iloscia graczy i po prostu lepiej i z gestapowcami Torres bedzie mial latwiejsze zycie i wiecej miejsca.

    Nie bede sie wyklocal o kolejnosc miejsc,ale sama obecnosc w topie listy jest dowodem twojej glupoty.Czy ty zawsze musisz plakac i nie dawac zadnych dowodow i majaczyc o nieuczciwych portalach? Moze dlatego,ze wyjechales z Ramosem i nikt nigdzie w calym necie,prasie,tv nie znajdzie sie podobnej opinii.Chciales zablysnac a tylko sie osmieszyles bo Ramos jest ostoja Hiszpanow zbiera mocne noty i pewnie w srode skasuje Poldiego jak bilet w tramwaju albo jak Arshavina...
    Gdzie bylby Bastek bez swojego kapitana a gdzie Forlan bez Suareza? Chyba na safarii bo na pewno nie w polfinale MS.

  • Gość: [El..y] 195.116.91.*

    @the Truth
    Panowie po pierwsze możecie tu obrażać niemców wyzywać ich od gestapowców co jest żałosne i nie najlepiej o Was świadczy ale prawda jest taka że choc sam ich nie lubie to jednak na tym mundialu grają o niebo lepiej od kogokolwiek. W ofensywie są o 2 kroki przed każdym z półfinalistów ( może poza urugwajem choć ten bez Suareza już nie będzie tworzył aż tylu sytuacji podbramkowych) a ich obrona jest jedną z lepszych. Argentynie nie pozwolili praktycznie na nic.
    Podolski Muller oni biegali po całym boisku ile oni mieli wślizgów w obronie. Anglia nie istniała na ich tle, Argentyna nie istniała. Hiszpanie tylko cudem przeszli Paragwaj.
    The Truth powiedz na jakiej podstawie uważasz że Torres będzie miał więcej miejsca na boisku niż w meczu z Paragwajem. Bo Argentyna go nie miała a zarówno Tevez jak i Messi są o niebo lepsi technicznie a nie umieli sobie tego miejsca wyrobić

  • Gość: [kidman] *.mp.pl

    tak tak, macie rację, zastanawiające jest że co jakiś czas w jakimś tam przedziale UXX wystrzeli nam ciekawa reprezentacja, poczym znika szybciej niż się pojawiła, myslę że to troche jak z totolotkiem, raz na kilka lat w jakiejś dziedzinie losowo trafi na siebie kilku bardzo utalntowanych graczy, jednak że nie mamy bazy to też odbijają się od jak bile i gina gdzieś tam...

  • Gość: [RayRay] *.ksi-system.net

    Trochę nie na temat, ale 83: Wydaję mi śię, że powoływanie się na opinie ekspertow dl poparcia własnych argumentów, jest częstym i właściwym środkiem w dyskusji. Tymczasem Ty zawsze taki argument dyskredytujesz (oprócz Ramosa, przypominam sobie jakąś dyskusję o NBA, w której ktoś powoływał się na R. Millera) mowiąć, że masz własny rozum i nikt nie jest dla Ciebie wyrocznią. Idać dalej tym tropem, nikt nigdy nie będzie w stanie przekonac Cię do swojej racji, bo zawsze mozesz powiedzieć, że wydaję Ci się inaczej. Co jest jak dla mnie troszkę bez sensu i do niczego nie prowadzi.
    Zazbnaczam od razu, że nie czytuje serwisu goal.com, Ramosa uważam, za mocno średniego obrońcę z dobrą grą ofensywną (nigdy nie zapomnę jak Henry kiedy jeszcze był w formie sadzał go na du... przy każdym zagraniu:)), nie śledziłem Hiszpanii na tyle, żeby wyrokować, czy Sergio jest tam najsłabszym ogniwem, często nie zgadzam się z ocenami dziennikarzy, ale jednak gdy ktoś przywołuję ocenę branżowego portalu, wg ktorej dany zawodnik jest w ścisłej czołówce turnieju to ciężar dododu przechodzi na interlokutora:)

  • Gość: [łoś] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hiszpania pyknie Niemców. Piękna gra Niemców to fakt, ale pierwszy raz w fazie PO stana na przeciw ekipie, która wie jak bronić i wie jak zaatakować - Argentyna była bezradna w obydwu kwestiach, a ślamazarnym i powolnym Angolom nie pomogła by żadna taktyka. Styl gry Niemców jest taki, że pozwala miażdżyć słabeuszów i w tym momencie wyglądają na półbogów, ale mecz z Hiszpanią to juz bedzie inna bajka.
    @Ely
    "Torres będzie miał więcej miejsca na boisku niż w meczu z Paragwajem. Bo Argentyna go nie miała a zarówno Tevez jak i Messi są o niebo lepsi technicznie a nie umieli sobie tego miejsca wyrobić" - Bo Tevez i Messi ni9e dostawali piłek, bo takowych po prostu nie miał im kto dostarczać. Musieli cofać sie do połowy i holować piłkę otoczeni przez 3 Niemców, zamiast czaić się na prostopadłą piłę lub wrzutę na skrzydło. Dodatkowo Argentyna zagrała jedynym osamotnionym Mascherano w środku. To wogule jakaś paranoja, że lepsza piłkarsko Argentyna, przez debila nazywanego bogiem, wygladała na druzy7ne o 2 klasy gorszą od Niemców.

  • Gość 83.2.218.*

    @ Ray Ray
    Pisałem kiedyś, powtórzę teraz : dla mnie celem dyskusji nie jest przekonywanie do siebie, a wymiana poglądów i interpretacji.
    nie za bardzo rozumiem jaki ciężar ma na mnie przechodzić, skoro ja wyrażam tak samo własną opinię, co i ten portal. nie wiadomo kto robił to zestawienie, wg jakich kryteriów, jakim cudem Lahm i ramos są "najlepszymi graczami mistrzostw", kiedy nie ma ich nawet w najszerzej zakrojonych poszukiwaniach MVP tego turnieju. Ktoś inny ogłosił, że najlepsi są dwaj obtrońcy chilijscy - czy ja mam powaznie traktować takie wyliczanki wg jakichś wzorów na przyspieszenie ziemskie, ktre pomijają racjonalizm, rozum i zdrowy rozsądek ? Nie polemizuję z nimi, bo nawet nie ma z czym, bo to nie są typy żywego człowieka, który by mi je uzasadnił i objaśnił dlaczego, skąd i jak.

    @prawdziwek
    LE to ubogi kuzyn LM. Tyle w temacie marioli. To są rozgrywki, które ciekawią nielicznych i to najwyżej na poziomie rewanżowych meczów półfinałowych i finałowego.
    "Nie ma godnej obrony dla Villi" - zważywszy na to, ze w sezonie gra z max 4 mecze z tymi elitarnymi zespołami, i nigdy na poziomie innym niż pojedynczy mecz w sezonie, to jest to nie do zweryfikowania pozytywnego.
    Nie obchodzi mnie kim w Valencii jest Villa, za to interesuje mnie, czy Valencia to klub na poziomie elity europejskiej czy nie, a fakty są takie, ze NIE i w lidze przegrywa z Barcą i realem o jakieś 30-40 pkt, nie mając szans na mistrzostwo w połowie rozgrywek. W LM nie gra, w słabej LE odpada w 1/4. To nie są levels, które by Villę weryfikowały jako supergwiazdę. Nigdy nie pada w sezonie jego nazwisko, kiedy mowa o najlepszych na świecie. I to nawet wtedy, kiedy się wymienia wiele nazwisk.

    Mecz jest 7, a ja pisałem 5. Nie wybiegam w przyszłość z ocenami i znam się na kalendarzui zegarku, w przeciwieństwie do ciebie.
    "łatwiejsze życie" - o, z pewnością, bo Niemcy i Paragwaj mają takiej samej klasy piłkarzy :)

    Ciekawe, ze Ramosa wysławiasz, a nie zauważasz, że on też miał słabszych rywali ofensywnych w poprzednich meczach. A defensywnie miał trudniejszych przeciwników. Analogicznie do Torresa. Wg moich obserwacji się przeciw nim nie sprawdził, grał nijako, nie miał ani jednej naprawdę fajnej akcji ofensywnej, skrzydła hiszpańskie są w zasadzie wyłącznie grane na Inieście i usiłowaniach Villi, zarówno Capdevila jak i Ramos niczego nie wnoszą, i każdy kto widzi grę Hiszpanów dostrzega ten fakt. w obronie Ramos nie gra nic szczególnego, ale też kto miał mu narobić wstydu ? Ci słabi Paragwajczycy, co ich wyśmiewasz, czy Portugalia grająca jednym z przodu środkowym napastnikiem i bez skrzydłowych ? Wartośc Ramosa w tych dwóch playoffs games to jego ofens powinien być, przy większym luzie w obronie. A nie był. Gra on słabo i kropka. NIE dostrzegłem ANI JEDNEJ klasowej akcji ofensywnej tego człowieka. I to jest moje uzasadnienie. Czekam na uzasadnienie tego wyboru z goal.com. Ślij im maila i niech uzasadniają. Bo pozbyc się mózgu i pie,rrdolnąc sobie ranking na podstawie jakichś księżycowych teorii i cyferek każdy może. A tylko idiota uważa je za wyrocznię. Dlatego trafiło na ciebie, a nie na mnie.

    @mac
    O Jamesie w playoffs napisałem 567889 postów uzasadniających wszystkie moje oceny. Nie chce mi się więcej.
    Rooney MIAŁ świetny sezon i MŚ tego nie przekreślają. Jesli sugerujes, że jest odwrotnie, to schodzisz poniżej nawet tego beznadziejnego poziomu logicznego myślenia, ktry prezentuje prawdziwek,a więc mnie to przestaje obchodzić.
    To trzecie jeszcze słabsze. Sukces zespołu nie zmienia faktu,ze Torres gra słabo i nie jest dla jego słabej gry żadnym alibi.


  • Gość 83.2.218.*

    P.S wg rankingu Castrola, którego nie-branie-serio tak oburza prawdziwka, że gotów nazwac "głupcem" każdego śmiałka :

    Facet, który Hiszpanii zrobił oba gole w fazie pucharowej - INiesta zajmuje miejsce 87 :))
    Schweinsteiger, główny kandydat LUDZI ROZUMNYCH do tytułu naj gracza turnieju - 25 :)
    Ubóstwiany za swoją grę na tych MŚ - Diego Forlan UWAGA ! - 104 :))) Gdzież mu do klasy wyprzedzających go o cały kosmos takich gwiazd mundialowych jak Lee Chung Yong, Carlos BOcanegra czy Kim Jung Woo. NIe ma lotu w ogóle :) Forlan - 104 gracz tych mistrzostw.Wg CASTROL-rating, zapamiętajcie dobrze.
    Taki sami Khedira, który odpi,rdala kawał świetnej roboty dla Niemców - 128
    rewelacyjny Japończyk Honda zasłużył na 75 miejsce :))
    Dirk Kuyt jest na 76
    znakomity Niemiec Oezil na 82 - jakby w Barcy czytali Goal.Com to by go nie kupili, może im linka trzeba dać ?
    Iker Cassillas, który na własnych plecach zapewnił HIszpanii półfinał jest 97
    Xavi - 109 :))) Wg Castrola lepszy od Xaviego był w tych MŚ Cristiano "Flop of The Decade" Ronaldo :)

    To chyba starczy. W świetle powyższego 2 miejsce Ramosa w tym rankingu mam w d,pie na dnie i każdy kto uznaje, ze Ramos gra dobre mistrzostwa, na podsatwie tego rankingu, jest dla mnie debilem.

  • Gość: [MB] *.internetdsl.tpnet.pl

    @ 83,

    pomijając indeksy, rankingi, opinie prawdziwka i inne takie,
    uważam że niesłusznie dyskredytujesz Villę. Nie ma znaczenia, czy on gra w Valencii, Barcelonie czy hiszpańskim odpowiedniku Wichru Kobyłka, na tych MŚ gra fantastycznie i zdecydowanie jest w top 5 (na pewno jest tam jeszcze Forlan, Sneijder i Swiniopas -tu się z Tobą zgadzam) tego turnieju. Oceniamy przecież zawodników na MŚ, a nie ich całokształt. Villa robi mnóstwo wiatru, podaje, drybluje, wali z daleka. W meczu z Portugalią (jak dotąd najpoważniejszym przeciwnikiem Hiszpanii) praktycznie grał sam jeden z przodu. Sprowadzanie go do dostawiacza nogi po podaniach Xaviego/Iniesty jest bezsensem, który przypomina mi wstawianie S. Browna do pierwszej piątki Lakersów (przez sami-wiecie-kogo:)).

  • Gość: [mac] *.wolv.cable.virginmedia.com

    przecinek,
    rooney nie do konca mial swietny sezon. wlasnie MS to zweryfikowaly. sezon to nie tylko angielska. dziwne ze villa potrafi caly sezon utrzymac bardzo dobra forme, strzelajac bramki w slabej valencii na zawolanie. teraz w pojedynke ciagnie hiszpanie. ale dla ciebie to ciagle za malo.
    jak wolisz

  • Gość 83.2.218.*

    @ MB
    zauważ, że ja się napisałem o Villi w kontekście takim, w jakim się o nim pieje w mediach : BO STRZELIŁ TE DWA GOLE W FAZIE PUCHAROWEJ.
    Tymczasem oba te gole to były sytuacje, w którym albo dostał super-asystę, albo mu piłka fartem spadła pod nogi i miał tylko skończyć mając w zasadzie otwartą bramkę.
    Więc sugerowanie, że jest herosem NA PODSTAWIE tych dwóch goli jest dla mnie histerią. Ani slowa za to nie ma o znacznie bardziej twórczych zagraniach Iniesty i Xaviego, którzy te bramki wypracowali. Jest to niesprawiedliwe wg mnie.
    Nie wiem, czy był w tych sytuacjach wyłącznie "dostawiaczem nogi", ale bedę do upadłego bronił opinii, że zrobił w nich to, czego mozna by wymagać nawet nie od renomowanego, a tylko przyzwoitego strzelca/napastnika. To sytuacja z cyklu : trafiasz i musisz się zadowolić faktem, ze się nie zbłaźniłeś, nie trafiasz - jesteś ofermą. Ja bym tego nie trafił na bank, prawdziwek też by nie trafił, ale chyba nie o to ze chodzi, żeby Villa był herosem, bo on trafił, dla niego to powinna być rzecz normalna. Dlatego - wszystko rozumiem, doceniam że nie zniżył się mojego poziomu, ale czy to powód do takich zachwytów ?
    Co do tego, ze pracuje facet uczciwie i daje z siebie ile może, stwarza zagrożenie etc - zgadzam się z Tobą absolutnie. Gra dobry turniej. Nie w głowie mi podważanie tego. sam jednak widzisz, ze jak do akcji wkracza prawdziwek, to się takie rozumne oddzielanie jednego od drugiego kończy i jest jazda po całości, robi się chaos, bo on od razu wkręca w to Valencię, LE, rozgrywki o Matki Królewny w Górnym Wygwizdowie itd. i konteksty ulatują.

    @ mac
    "w pojedynkę ciągnie Hiszpanię" - tak, korzystając w swoich najlepszych momentach z tego, co mu narają INiesta albo Xavi, albo co obroni Casillas.
    "strzelając bramki w słabej Valencii" - może nie zaraz "słabej", ale nie konkurującej na elite-level. I żeby było jasne, ja nie mówię, że Villa jest cienki, mówię, że JEŚli jest dobry, to musi się potwierdzić na jakimś wyższym poziomie klubowych rozgrywek. 1/4 LE i 3 w PD, ze stratą 25-28 pts do pierwszych dwóch drużyn, to nie są jakiś szałowe wyniki.

    Tak naprawdę, ile widziałeś meczów Valencii w tym sezonie ? CO wiesz o grze Villi poza tym, ze strzelił 21 goli ? DI Natale w wymagającej, defensywnej Serie A, grając w słabym zespole, w lidze w której o gole trudno jak w żadnej innej lidze, strzelił 29 - i co z tego wynika, że jest gwiazdą wielką ?



Dodaj komentarz

© Supergigant
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci