|
Blog > Komentarze do wpisu
No comments...
niedziela, 27 czerwca 2010, mrpw
Komentarze
Gość: mario, 85.222.87.7*
2010/06/27 17:09:11
Lampard znów w poprzeczkę, całe szczęście że nie od spodu;)
2010/06/27 17:09:45
chcialem wpisac wlasnie, ze zaraz bedzie na ten temat notka, ale byliscie panowie szybsi... no wiec no comments, ja tam od dawna nie rozumiem, jak moze nie byc video-replays a w studiu na itv lineker i sherear niedowierzaja tak samo... heh... ciekawe co na to blatter
Gość: obi, chello089078143138.chello.pl
2010/06/27 17:12:37
do dziś byłem przeciwnikiem zmieniania obecnych przepisów ;) ale to k...wa jest przesada. i nie ma to nic wspólnego z fair play. może lepiej od razu wylosować zwycięzców skoro i tak nie liczy się to co każdy ugra sam, tylko co sędziowie zaliczą (lub nie).
Gość: normals, chello089077174059.chello.pl
2010/06/27 17:13:57
A mnie się marzyło, aby Niemiaszki przy rozpoczęciu drugiej połowy oddali bramkę, ukradzioną Angolom przez sędziego (tz aby nie grali tylko pozwolili im strzelić). Ale cóż nie ma takich kwiatków na tym poziomie.
Gość: wloczykij_s, bop182.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 17:17:50
najsmutniejsze jest to, że 99% obecnych na stadionie widziało bez potrzeby powtórek video, że bramka padła. Sędziowie tylko nie widzieli.
2010/06/27 17:25:14
3-1 miler.chyba juz po ptokach.wrocilo sie niemiaszkom za 66 rok.VAMOS VAMOS,ARGENTINA...
2010/06/27 17:26:19
ale ładnie ! utrzec nosa angolom ! brawo niemcy !!! beat the queen !!!!
2010/06/27 17:26:45
4-1 miler.ale ich kurwa pogonili.angielskie pastuchy slabiutko.niech sie kiszą w swojej dziadoskiej premierszip
Gość: ~Qlasty~, acuk38.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 17:30:08
Cóż, przez sędziego Anglia się odkryła i teraz jest klops. Gol na 4:1 to kompromitacja tego jednego obrońcy. Szkoda bo mecz był bardzo fajny a przy 2:2 to by dopiero były emocje. Narzekaczom przypomnę jeszcze poprzeczki anglików. Ech, dojczasy grają dalej...
2010/06/27 17:33:55
może się nie znam, może ten gościu strzeli 4 bramki i Anglia wygra, ale nie rozumiem, co na MŚ robi Emil Heskey. Jego osoba udowadnia tylko, jak słaby jest brytyjski futbol . Przyznam szczerze, że miesiąc temu Anglię zaliczałem do faworytów (no i jeszcze reklama Nike z Rooneyem zrobiła swoje :) A tu wyszło szydło z worka...
2010/06/27 17:34:18
no niemieckie dupeczki spoko z tego co pokazuja.ciekawi mnie dlaczego angielskie wyjce hymnu nie wyja.ze slowenia z 5 razy wyli.niech zawyją.do dumu.
2010/06/27 17:34:36
Kapitanowie druzyn powinnin sie spotkac w barze i moneta wylosowac mistrza.
Byloby przyjemnie i bez tego idiotycznego halasu. Kpina, nie sport. A tak przy okazji, bo to pierwszy mecz, jaki ogladam, co to za bzyczacy halas non-stop?
Gość: PLANET, 193.39.71.1*
2010/06/27 17:36:23
@up
Nie ogladales wczesniej ? To slynne... WUWUZELE (OMG) :D
Gość: , host_235_149.compower.pl
2010/06/27 17:40:00
fajnie broni Neuer, prawda? rocznik 1986.
w Anglii na ławce siedzi Joe Hart, rocznik 1987, kto ogląda lige angielska wie, że to świetny bramkarz, bewzględnie najlepszy w Anglii. 2010/06/27 17:45:57
@MRPW
piszcie prosze przed meczami takie notki kim dzisiaj jesteście bo jak poki co szczescia swoim drużynom nie przynosicie, to chociaż dacie coś u buka zarobić :)
Gość: PLANET, 193.39.71.1*
2010/06/27 17:46:40
Szkoda, ze Anglia tak wysoko przegrywa. Koniec koncow bylem za nimi, ale supremacja Niemiaszkow jest widoczna. Gdyby przegrana byla nizsza (jednym golem, dajmy na to), to i przyjrzeliby sie kwestii poprawek uwaznie.. a tak, to smutne spodnie, stwierdza ze i tak mieli przegrac.
No, ale Argentyna niech laskawie sie rozjedzie po Niemcach. Acz najpierw trzeba awansowac ;) 2010/06/27 17:46:59
az milo popatrzec na przerazone japy jonow terrych i angielskich zmechaconych pudli na trybunach.VAMOS VAMOS,ARGENTINA......
2010/06/27 17:49:06
Przez ten halas praktycznie nie da sie tego ogladac...
Przez sedziowanie rowniez nie. Widzialem tylko poprzednie nie uznane Amerykanom bramki. Na serio, po co sie meczyc i ekscytowac, i tak bedzie jak bedzie chcial sedzia. Jedyny plus, to przekaz telewizyjny, obraz jest rewelacyjny. Ale to bzykanie i sedziowanie zabija wszystko. Kiedy sie zacznie nowy sezon NBA!!???? 2010/06/27 17:50:23
peter990: właśnie - przed Urugwajem nie napisaliśmy, że im kibicujemy i wygrali :-) wieczorem - za Argentyna
2010/06/27 17:52:35
a ja sie pytam gdzie ten geniusz capello... to ze primadonny z anglii nie gryzly trawy to mnie nie dziwi, ale far too easy sytuacje dla niemcow... gratulacje dla nich za swietna gre...
Gość: ufo, 188.147.162.201.nat.umts.dynamic.eranet.pl
2010/06/27 17:53:18
@fotolotek
nowy sezon nba sie zaczyna 13 sierpnia meczem knicks - bulls , stern postanowil dmuchac na zimne i ustawil tak zeby koniecznie lebron byl bo to i ogladalnosc wieksza i w ogole szpan, pozdrawiam
Gość: mario, 85.222.87.7*
2010/06/27 17:56:17
@ZRZ84
nie wszystko zależy od trenera. Najlepszym przykładem są Lippi i Włochy - 4 lata temu i dziś.
Gość: ribbentrop.soundsystem, 4.219.38.84.otvk.pl
2010/06/27 17:56:54
To niewiarygodne - tego gola widzieli wszyscy, widzowie na stadionie i przy telewizorach, widzieli piłkarze, nie widzieli tylko idioci w niebieskich strojach. Mam nadzieję, że pan Larrionda nikogo już życia nie pozbawi.
Jeżeli na imprezach rangi mistrzowskiej nie zostaną wprowadzone powtórki, to będzie to niesamowita granda. no i kolejny factor X - Gareth Barry to hitlerowski agent, no na serio dwie bramki sprokurować - zasłużył na Krzyż Żelazny jak nic
Gość: p-czar, 77-254-164-34.adsl.inetia.pl
2010/06/27 18:00:27
prawda jest taka, ze sedziowie wypatrzyli wynik meczu, klose przy bramce na 2 metrowym spalonym i nie wiem czemu komentatorzy nie zajakneli sie nawet na ten temat mimo,ze byla powtorka, ktora dobitnie to pokazala; ten nieszczesny gol lamparda; trzeci i czwarty gol dla niemcow byl konsekwencja tego, ze anglia sie odkryla, czego nie musialaby robic przy prowadzeniu 2-1 badz remisie 2-2; niemcy grali lepiej od anglikow, ale albion mogl spokojnie wygrac, (2 poprzeczki, pare sytuacji), gdyby nie brawurowa akcja sedziow
Gość: mario, 85.222.87.7*
2010/06/27 18:01:55
spalonego przy wybiciu bramkarza nie ma. Tak mówili w studio.
2010/06/27 18:03:44
Z tym że ta bramka meczu nie ustawiła - Anglicy nie podłamali się przecież, a Niemcy pewnie wyprowadzili dwie zabójcze kontry. Radość ma jest niezmierna, że wyspiarskie bufony dostały po dupie.
Gość: ribbentrop.soundsystem, 4.219.38.84.otvk.pl
2010/06/27 18:07:35
Czego nie ustawiła, człowieku. Szwaby dostały bramkę, po minucie kolejną - przecież mieliby takiego doła, że stracili prowadzenie 2-0 w ciągu chwili, że musieliby jakoś dociągnąć do tej przerwy. To największy skandal mistrzostw bez względu na to, jakim wynikiem skończył się ten mecz.
Gość: Anderiuss, klient-lan2-113.netdrive.pl
2010/06/27 18:08:20
Gdyby sędziowie uznali bramkę, to by może nie było tych 2 kontrataków.. Bo z innym nastawieniem się wychodzi, gdy na 2. połowę wychodzisz przegrywają 2-1, a z innym gdy jest remis 2-2. Proste...
Wszyscy sędziowie.... Kto wie, ten śpiewa :P
Gość: kkk, ebw201.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 18:09:17
Deutschland Deutschland über alles, auf dem weg zum Cup
Gość: ufo, 188.147.162.201.nat.umts.dynamic.eranet.pl
2010/06/27 18:10:27
P-czar:
gdyby nie brawurowa akcja sedziow haha zajebisty tekst;d no anglicy co, przygotowanie motoryczne kpina, taktycznie kpina, wola walki śladowa. niestety ale chyba moze byc tak ze niemcy wykosza teraz argentiiiine bo co by nie mowic, sa w pelni sil fizycznych i to widac. interesuje sie kopaną tylko na poziomie ligi mistrzow no i ewentualnie jakis wiekszych imprez, gosci co graja dla niemiec Z WYSTEPOW w klubach swoich nie kojarze, no moze lahma i mullera i tego schweinsteigera. reszta to jakas czarna mamba znaczy magia, ozil? boateng? goscie wypoczeci teraz daja czadu. a zajechani anglicy bez koncepcji kolejna klapa. 2010/06/27 18:12:00
generalnie w angielskim studiu pomeczowym na cale szczescie winy za wynik nie zrzucaja na niuznany gol i z mostu mowia, ze germans byli o wiele lepsi... roo - szkoda gadac, co mnie dziwi, to ze w premiership jest taki twardy, a na mistrzostwach wyglada mi na najwiekszego flopera wsrod zawodnikow (ronaldo altrusita, rooney floper, wtf( capello uwazam, ze nie mial dobrego pomyslu na gre, jasne ze zawodnicy mogli nie stosowac sie do jego pomyslow (uwazam, ze oprocz momentami gerrarda i lampsa reprezentacja grala piach,a przynajmniej w polowie tak jak moglaby zagrac( ale niemcy z szybkich kontr mieli tyle miejsca, ze mogli przyjac pilke, ustawic sie, i oddac strzal/podac... cos tu nie dzialalo... ja sie ciesze, bo anglicy nie maja za grosz pokory i moze troche teraz sie uspokoja (chociaz oni chyba juz tak maja( - jestem tylko ciekaw jak szybko te wszystkie chorogiewki i flagi znikna z samochodow i drzew
Gość: ufo, 188.147.162.201.nat.umts.dynamic.eranet.pl
2010/06/27 18:13:23
a jeszcze ten barry, koles mnie rozbil, nie wiem co on tam wyprawial ale wygladal jak pierwszorzedny sabotazysta. albo jak turysta, no nie wiem, mogl go chwycic, ugryzc, za noge chapnac albo rzucic butem ale taki totalny brak zaangazowania to na tym poziomie nie przystoi.
Gość: , host_235_149.compower.pl
2010/06/27 18:20:44
www.youtube.com/watch?v=8rnVQ-oIrwU&feature=channel
dla tych co wierzą, że chłopcy znad LaPlaty pokonają dziś Mexico, pojadą germańskiej sforze podludzi ... dla tych co są Albiceleste.
Gość: Bartek, pc100.ha1-s.us.edu.pl
2010/06/27 18:22:51
Kibicowałem dziś Anglii, jak zawsze kiedy nie gra Polska, ale z tym komentarzem ciężko się nie zgodzić:
England's worst World Cup finals defeat in history is sealed. By all accounts, there were 54 seconds between Matthew Upson's goal and Frank Lampard's crazy ping over the line. Now, it was a disgraceful decision not to allow that goal, and if it was given much might have changed. But to be honest I doubt it. England were appalling. And anyway, when you boil it down, England played well for 54 seconds out of 90 minutes. A terrible show, an embarrassment, and an especially pathetic defensive performance. 2010/06/27 18:36:08
MRPW: a co powiecie o bramce dla Anglii na 2:1? Konkretnie o faulu Defoe na Mertesackerze?
sport.tvp.pl/fifa2010/druzyny/niemcy/wideo/niemcy-anglia-21-kontaktowy-gol-upsona/2037806 W powtórce zza bramki ślicznie widać, jak Defoe łapie Mertesackera za rękę i uniemożliwia mu skuteczną interwencję.
Gość: Stef, aux111.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 18:40:30
Przede wszystkim piekny mecz Niemcow, ktorzy kontrolowali gre przez ogromna wiekszosc meczu. Nieuznanie gola dla Anglii to oczywiscie fakin disgrejs, ale przewaga DE byla tak przytlaczajaca, ze trudno wierzyc, ze ze stanu 2:2 tez by tego nie wygrali. To jak Ozil obiegal obroncow jest na tym poziomie rozgrywek niesamowite.
Niemcy to na tych mistrzostwach Top3 najpiekniej grajacych druzyn, podobnie zreszta jak na kilku poprzednich imprezach - przyjemnie bedzie patrzec na ich droge do finalu. Dla urody tych MS b dobrze, ze Anglia jedzie do domu 2010/06/27 18:54:37
Nie ma go co wyganiać do ojczyzny, mówi samą prawdę - bez różnicy czy wynik do przerwy byłby remisowy czy nie, to Niemcy w drugiej połowie zdobywali by kolejne bramki, poza tym zrywem kilkuminutowym Anglików różnica była aż nadto widoczna.
Zresztą patrząc obiektywnie, chyba każdy kto oglądał 3 poprzednie spotkania Anglików na tych MŚ nie powie, że przed meczem był to mecz zespołów na podobnym poziomie. hehhe chyba tylko z nazwy i historii, szkoda oglądać tego zespołu, to trochę wersja 2.0 francji, może bez aż takich ekscesów, ale jednak - chemii tam nie ma żadnej, ani ładu i składu. A Heskey na ratowanie wyniku ?? hahahaha Martin O'Neill przecierał oczy ze zdumienia, bo on go nie wpuszcza na ratowanie wyniku nawet jak AV ze Stoke gra;) Pozdrawiam
Gość: , host_235_149.compower.pl
2010/06/27 19:03:28
Domelb skoro sie ujołeś za frycem ...ok, mojego postu nie było. Niech sobie zostanie i na Naszej ziemi przeżyje porażkę swojego narodu z Argentiną ...nawet niech zostanie całkiem, to też przy okazji na miejscu doświadczy klęski helmutków za dwa lata ... i może wtedy się zabierze do domu ... hej Stef, wszędzie dobrze ale w domu najlepiej.
Gość: illestvillain., gw16.krakowskiinternet.pl
2010/06/27 19:19:57
tak grajace niemiaszki wywioza ta wasze arhentinke na taczkach hehe. 100% zasluzone zwyciestwo.
Gość: kolega_redakcyjny, dhi65.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 19:37:06
Tymczasem dla spragnionych notek o NBA. Konferencja prasowa - powitanie Walla w Washingtonie:
www.nba.com/wizards/video/2010/06/25/wallpresserflv-1357987/index.html MRPW: Moze jednak notka? Bo czuje sie w powietrzu, ze Wall jest kolejnym z zawodnikow ktorym towarzyszy ta niesamowita aura zbawcy i juz przyszlej wielkiej gwiazdy NBA, ktora zdefiniuje lige na kolejne lata. Cos a'la przypadek elitarnej grupy: Shaq, Duncan i Lebron.
Gość: dj Anatol, chello089079060099.chello.pl
2010/06/27 19:43:10
wow, ale buraczany koment 2 posty nade mną
prawda boli, co ? 2010/06/27 19:43:31
airborell: masz rację, bardzo porównywalne sytuacje, w zasadzie identyczne
Gość: sysys, ebw201.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 19:55:54
Jak ja lubie tych zawistnych polaczkow ktorzy przed kazdym meczem wysylaja Niemcow do domu, a po kolejnych zwyciestwach przewiduja porazke w nastepnym spotkaniu.
Nauczcie sie wreszcie ze Niemcy w MS prawie zawsze dochodza co najmniej do 1/4 i wasze zaklinanie rzeczywistosci wiele nie da, jedynie stracicie nerwy :) Zabawnie bedzie jak wieczorem Argentyna z cpunem na lawce zostanie odeslana do domu. Zycze wielu kolejnych flustracji wywolanych piekna gra niemieckiej druzyny na tych i kolejnych mistrzostwach, szczegolnie Panu ktory przewiduje totalna kleske niemieckiej druzyny za dwa lata, ale bede mial ubaw ogladajac polaczkow z jakimis Sadlokami i innymi wynalazkami 3 mecze, 3 porazki, 0 bramek :) pozniej tylko pozostanie splacanie kredytow i doplacanie do stojacych i nieszczejacych stadiodow, patrzcie przyklad Portugali. 2010/06/27 19:59:53
Żenujacy są wszyscy, ktorzy uwazaja ze pilka przekroczyła linie, smieszni jetescie
Popatrzcie jak bylo naprawde img695.imageshack.us/i/nogoal.jpg/
Gość: , c45-146.icpnet.pl
2010/06/27 20:59:04
He he... Drugi ewidentny błąd liniowego dzisiaj...
A Pan Blatter siedzi i zawija w sreberka....
Gość: sailorripley1, 51-111.komputersat.pl
2010/06/27 21:00:22
czekamy na kolejną fotkę i drugie no comments...
masakra... dwumetrowy spalony. Jestem za alibcelestes, ale sorry.... 2010/06/27 21:02:09
oj gromy się posypią na Blattera i FIFE po dzisiejszych meczach, jesli 2 takie błędy jednego dnia w największej imprezie na świecie nie przekonają federacji żeby chociaż na tych największych imprezach wprowadziła powtórki to już nic tego nie zmieni
2010/06/27 21:18:48
@AIRBORELL
Tutaj pierwszy gol: sport.tvp.pl/fifa2010/druzyny/niemcy/wideo/niemcy-anglia-10-klose-daje-prowadzenie/2037692 Z kamery zza bramki pięknie widać jak Klose pracuje łokciem, według zaleceń FIFA jest to zabronione. Czy gol powinien być uznany? Jeśli Dafoe faulował, to Klose tym bardziej. PS Drugi mecz i skandal jeszcze większy. Nie będąc w linii można nie widzieć, że piłka wpadła do bramki, ale nie zauważyć półtora metrowego spalonego mając to przed oczami to już przesada... Do tej pory mistrzostwa pod względem błędów sędziów nie były tragiczne, a wyniki nie były wypaczane. To co się dziś dzieje to tragedia.
Gość: Loki, host-94-231-59-10.ip.jarsat.pl
2010/06/27 21:22:35
@airborell
Różnica jest taka, że aby odpowiedzieć na Twoje pytanie trzeba być sędzią albo bardzo dobrze znać przepisy i ich interpretację. Takich starć jest w czasie meczu dziesiątki i nie są na ogół gwizdane. W przypadku nieuznanej bramki Lamparda sprawa jest znacznie bardziej oczywista, nieprawdaż?
Gość: mario, 85.222.87.7*
2010/06/27 21:35:19
Żal mi obu pokrzywdzonych drużyn, ale może ten dzień wyjdzie na dobre. Pytanie czy Blatter jest betonem totalnym i niezniszczalnym czy tylko betonem i teraz ulegnie. Racjonalnych argumentów przeciw powtórkom tak naprawdę nie ma, a te co są przytaczane są nieprawdziwe(spowolnienie gry itp). Futbol się rozwija i takich sytuacji jest coraz więcej. O Henry'm mówi się w każdym meczu, dzisiaj te 2 sytuacje, które zmieniają bieg meczów...A wyobraźcie sobie katastrofę, gdzie o wyniku finału mistrzostw świata decyduje kardynalny błąd sędziego. Coś takiego niestety wisi w powietrzu.
2010/06/27 21:45:27
@f00tix: ja już czytałem, że bramka Klosego była strzelona ze spalonego ;). Moim zdaniem to raczej Upson faulował.
Błąd sędziego przy bramce Lamparda jest ewidentny i nie ma o czym mówić - trzeba coś zrobić w takich sytuacjach. Jeśli jednak anglofile zaczynają płakać, jak to sędzia skrzywdził ich ulubieńców - to odpowiadam, że tylko oddał Niemcom to, co zabrał wcześniej. Swoją drogą, jeszcze ani słowa nie przeczytałem tu o fantastycznej, efektownej, pełnej polotu grze drużyny niemieckiej. Gdyby tak grali nie Niemcy, ale np. Holandia, to już widzę te zachwyty.
Gość: Obi, acjx97.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 21:57:59
2010/06/27 22:01:31
@airborell
Moim zdaniem tam nikt nie faulował :] Tak samo jak Dafoe nie faulował przy bramce na 2:1. Co do Niemców zgoda. Tylko oni tak grają od 2006 i niewielu to zauważa. Najciekawszy finał Euro 2012 z perspektywy polaka to Niemcy-Rosja.
Gość: dom, host-89-229-83-123.szczecin.mm.pl
2010/06/27 22:22:31
Dla Polaka Niemca nie lubic na poziomie kibicowskim to normalne, tak samo Rosjanina. Wyssane z mlekiem matki, i zupełnie się temu nie dziwię, wtydzic też się nie ma czego.
2010/06/27 22:24:29
Bardzo dawno nie ogladalem kopanej galy, dzis skatowalem oba mecze
(no moze bez przesady, drugi sie juz w ogole nie dalo ogladac)... Ja wam sie naprawde dziwie jak wy to g..no mozecie ogladac, gorszego i bardziej nudnego "sportu" chyba nie ma, baseball przy tym to super excitement. Najlepsi sa przewracajacy sie ciagle oszusci, zerkaja czy sedzia widzi i umieraja z bolu, sedzia sie odwroci i leca jak by nigdy nic. Jak w przedszkolu. A resztki jakiegokolwiek sensu tej gry zabite przez makabryczne sedziowanie (jazda figurowa przy tym, to absolutna perfekcja oceny) i te okropne brzeczace jeki. Jak mozna tracic czas na to badziewie?
Gość: ufo, 188.146.88.70.nat.umts.dynamic.eranet.pl
2010/06/27 22:33:02
w sumie racja, tez uwazam ze kopana to nie jest super interesujace widowisko ale tylko do momentu w ktorym nie zaangazujesz sie emocjonalnie w mecz. a wiadomo ze do tego potrzeba wyrazistych bohaterow ktorych bedzie chcialo sie dopingowac, podziwiac. takim gosciem jest np mourinho, kibicowalem mu w tym sezonie do tego stopnia ze caly mecz nr 2 z barcelona nie usiadlem, az sam bylem przerazony co sie ze mna stalo bo od wieelu lat mecze jak juz ogladalem to na zasadzie - przy klomputerze a tv gdzies tam w tle. dlatego na tych mistrzostwach ciezko sie czymkolwiek zachwycac, bo kto tu jest charyzmatyczny, kto porwie tlumy? messi? sorry ale on jest bardziej typem pilkarza ktory wzbudza zachwyt, ale nie emocje, a zachwyt i emocje nie zawsze ida w parze. maradona to chyba jedyny czlowiek ktory wzbudza jakies zainteresowanie bo powstaje pytanie - uda mu sie zdobyc mistrzostwo czy nie, bedzie dalej dla argentynczykow bogiem czy marnotrawca. troche podobnie jest z hiszpanami, tez bardziej patrze na nich pod katem czy uda sie zdobyc trofeum. brakuje jakiegos takiego wielkiego runu cos jak boston w nba, brakuje druzyny starch dziadow ktore mobilizuja sie ostatni raz, slynny ostatni taniec bullsow czy tez teraz celtow. w koncu brakuje kogos kto oddzialuje na wyobraznie jak kobe, on jest zywa legenda, messi moze kiedys to samo ronaldo, ale nie wiem czy ktokolwiek jest w stanie powiedeziec ze mozna ich porownac do najlepszych w historii, a kobe juz jest porownywany nawet jesli nie dorownuje jordanowi.
Gość: Thor, cfe128.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/06/27 22:33:09
@mario
Kardynalny błąd sędziego decydował o wyniku finału wcale nie tak dawno, bo 20 lat temu w meczu (żeby było ciekawiej) Niemcy - Argentyna, gdzie sędzia Codesal podyktował karnego za czyściutki wślizg Argentyńczyka wybijającego piłkę Voellerowi. Niemcy wtedy wprawdzie grali lepiej niż Argentyna (chyba najgorsza ich reprezentacja w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat), ale wygrali dzięki niesłusznemu karnemu (do tego były dwie czerwone kartki dla Argentyńczyków). 2010/06/27 22:36:58
Poszukujesz, - kredytu, pożyczki, chcesz założyć konto bankowe. A może szukasz najlepszych ofert inwestycji, ubezpieczenia czy usług dla firm?
U nas znajdziesz najlepsze produkty na rynku finansowym. Łatwy dostęp do 170 ofert z 50 instytucji FINANSOWYCH! bankpol.systempartnerski.pl/kredyty_gotowkowe.html
Gość: sailorripley1, 51-111.komputersat.pl
2010/06/27 22:39:41
Może tak jak Mario napisał trzeba jakiegoś farfocla jak te dwa dzisiejsze, ale w finale Mistrzostwa w ostatniej minucie przy stanie 0:0, żeby ktoś otworzył oczy.
Głównym tłumaczeniem Blattera jest równość szans: skoro nie ma kamer w (na przykład) trzeciej lidze uzbekistańskiej to nie może być ich w ważniejszych rzogrywkach. Wszyscy mają być traktowani tak samo, niezależnie od technicznego zaplecza organizatorów meczu. Ale ta teza nie broni się. tenisiści mają Eagle-Eye, ale też nie w każdym turnieju. 2010/06/27 22:42:01
PYTANIE DO EKSPERTÓW
Czy ludzie na stadionie zerkający na telebim ,mają inny obraz niz Ci przed telewizorem... Bo w sumie jest taka sytuacja ,ze sedzia nie uznaje bramki Lamparda ,patrzy w telebim widzi ta sytuacje co my i dalej konskewetnie pokazuje ,gramy dalej ,ponadto gdyby ludzie na stadionie widzieli powtorke ,to anglicy by chyba rozniesli stadion ^^
Gość: bodziu, 80.48.6.4*
2010/06/27 22:52:21
Nasz drogi szef FIFA i tak stwierdzi ze te bledy o niczym nie decydowaly bo niemcy i argentyna wygraly wiecej niz jedna bramka.
Swoja droga kibicowalem niemcom bo graja teraz naprawde swietna pilke i ciagna caly czas do przodu. Naprawde graja zajebiscie i zycze im zeby zaszli jak najdalej
Gość: DAWID, dslc-082-083-201-139.pools.arcor-ip.net
2010/06/27 22:54:57
przykro mi, ale 66`się kłania. błędów nie powinno sie naprawiać błędami, ale what goes around, comes around.
Gość: Lukas, ip-94-232-156-210.nette.pl
2010/06/27 22:59:30
Tytuł pasuje też idealnie do drugiego meczu Meksyk- Argentyna, wystarczy dać zrzut z ekranu w momencie spalonego Teveza
brawo sędziowie po raz drugi
Gość: fokusmok2, chello087207027140.chello.pl
2010/06/27 23:20:00
@ host_235_149.compower.pl
weź człowieku sobie odpuść wrzuty do stef, bo to nie miejsce na takie głupie teksty. Niemcy wygrali zasłużenie, ale przepisy FIFA do zmian bez dyskusji. To już nie sport. W drugim meczu to samo. Niemcy pocisną Argentynę w 1/4. IMO. 2010/06/28 00:14:57
Dobrze że gwiazdeczki z Anglii z Terrym na czele jadą do domu - z zasady jestem przeciwko bohaterom seksafer, nawet jeśli zamieszane są w nią tylko pojedyncze osoby.
Szkoda tylko że niesmak pozostał, ale chyba trochę ostudzą atmosferę i nie wzbudzą sprzeciwu wzbudzą słowa że szczęście sprzyjało lepszym.
Gość: mikrontt, host-81-190-41-20.szczecin.mm.pl
2010/06/28 00:31:22
Pomijając wszelkie sędziowskie klęski należy obiektywnie stwierdzić, że Niemcy grają na tych mistrzostwach świetną piłkę.
Gość: PLANET, 193.39.71.1*
2010/06/28 00:53:32
No, obyscie sie nie zdziwili z tym od-razu-mowieniem, ze Niemcy wygraja z Argentyna ... ;)
2010/06/28 01:07:17
Mój pierwszy wpis na blogu :) Fajny skecz z Bekchamem i sedzia
nasportowoo.blox.pl/2010/06/Bekcham-i-sedzia-1.html
Gość: spikel, host-89-230-221-233.lublin.mm.pl
2010/06/28 01:13:42
ani ja za Anglią, ani za Niemcami. Ale nie uznając ewidentnego gola, sędzia raczej wymusił na Anglikach zbyt silną motywację do strzelenia bramki. Ktoś napisał "ale dwie kontry zabójcze", tak tylko te kontry wzięły się z tego że 8 czy 9 angoli było pod bramka próbując wyrównać. Szkoda pięknego widowiska - bo gdyby było 2-2 to mielibyśmy piękną drugą połowę, wyrównaną a tak to gra trochę do jednej bramki.
Ja się zastanawiam nad różnymi klątwami - reklama Nike na razie się sprawdza - Ribbery out, Rooney Out, Cannavaro OUT, drogba out, - jeszcze tylko Ronaldo ale to w następnym meczu się stanie. MRPW - może uruchomcie jakieś zgadu dotyczące - LeBrona. Bosha, Wade i JJ.
Gość: kouass, h82-143-151-152-static.e-wro.net.pl
2010/06/28 01:29:25
szkoda ta sytuacja zmieniła cały mecz, podobnie jak uznany gol teveza...
niesamowite, że na tak wielkiej imprezie w meczu o taką stawkę sędziowie mylą się w sytuacjach, w których nie powinni mieć żadnych wątpliwości. te sytuacje ustawiły oba mecze i kto wie jakby się to potoczyło, gdyby sędziowie nie wypaczyli wyników...
Gość: wicinho, apn-95-40-47-196.dynamic.gprs.plus.pl
2010/06/28 07:10:44
Wyniki obu wczorajszych meczów zostały wypaczone przez sędziów...
Co jest skandalem, biorąc pod uwagę, że to faza k.o. i przegrywający wraca do domu. Niemcy z całą pewnością byli lepsi od Anglików, podobnie jak Argentyna od Meksyku, ale te dwie sytuacje odwracały przebieg meczu... Przy 2-2 Anglicy nie poszliby do przodu i nie nadziewaliby się na kontry, a Meksyk do 26' grał kapitalnie taktycznie i Albicelestes nie bardzo wiedzieli jak ich ugryźć. Ten Mundial to kompromitacja Capello. Mylne powołania, fatalna taktyka na poszczególne mecze, choć oczywiście na to, co wczoraj odstawiali Terry i Barry, wpływu nie miał. Ale takiej Anglii na MŚ oglądać się zwyczajnie nie chce. Szacun dla Niemiaczków. Z Argentyną są dla mnie lekkim faworytem.
Gość: Spurs Fan, dynamic-87-105-100-67.ssp.dialog.net.pl
2010/06/28 08:10:31
Widzę, że sporo tu cymbałów ostatnio ... większość z nich nie tylko nie zna znaczenia słowa "obiektywizm", ale też pewnie nigdy tego słowa nawet nie słyszała.
Jestem więcej niż pewny, że gdyby uznano Anglikom bramkę wyrównującą, to Niemcy by tego meczu nie wygrali. Trzecią i czwartą bramkę strzelili Anglikom z kontry. Mogli grać z kontrataku, bo Anglicy im na to pozwolili. A dlatego im pozwolili, bo sami Anglicy zmuszeni byli do ataku. A dlatego byli zmuszeni do ataku, że - używając skrótu myślowego - czasami "sędzia Larrionda i jego asystenci happens". Gdyby gol Lamparda był uznany, to spokojnie ... Anglicy znowu graliby rozważnie i nie zapomnieliby o defensywie. Owszem, do Anglików można się przyczepić o dwie zbyt łatwo i zbyt szybko stracone bramki, z tym się zgodzę. Z powtórkami video nie ma się co łudzić, z tym jest jak z PZPN. Rozstrzyganie za pomocą video jest tak samo prawdopodobne, jak to, że Grzesiu Lato uderzy się w piersi, powie "mea culpa" i dobrowolnie zrezygnuje ze stołeczka i 50 tysiączków miesięcznie :/ Teraz jeszcze tylko kilka zdań o meczu Argentyna - Meksyk. Wszyscy tu piszą o spalonym Teveza, ale nikt chyba nie zauważył, że ta dyskusja nie byłaby potrzebna, gdyby sędzia odgwizdał kilka sekund wcześniej faul na łapiącym piłkę bramkarzu meksykańskim. W powtórkach widać wyraźnie jak podczas chwytu piłki zostaje kopnięty w głowę i "wypluwa" piłkę, co pozwala na podanie do Teveza. Trochę się chłopina sfrajerzył, bo mógł leżeć na ziemi i nie byłoby mowy o żadnej symulacji (Argentyńczyk nawet nie pomyślał aby nad nim przeskoczyć, po prostu kopa w łeb i tyle). Ale Argentyna - nawet mimo kontrowersji przy pierwszej bramce - awansowała zasłużenie. Niemcy niekoniecznie.
Gość: AliEns00, static-203-206.is.net.pl
2010/06/28 08:22:43
Ja nie do końca uważam, że Capello nie miał wpływu - Barry to nie ten zawodnik, który grał w AV - po przejściu do MC obniżył niesamowicie loty, i wydaje mi się że to kwestia charakteru, w AV był najważniejszym człowiekiem w klubie po menago, tutaj jednym z wielu i to się na nim odbiło.
Natomiast Terry ???? jeśli Fabio faktycznie nie zauważył na wiosne co się z nim dzieje, to sorry ale chyba powinien odpuscić sobie trenerke. Kolega John popełniał tak niesamowite błędy po całęj akcji z aferą że dla mnie zagadka pozostaje fakt czy Fabio sie chociaz lamal wystawiajac go do skladu czy jednak twardo zaczynal rozpiske od niego. W kazdym razie skonczylo sie to bez zaskoczenia.
Gość: kouass, h82-143-151-152-static.e-wro.net.pl
2010/06/28 09:05:51
do NOTIC:
na stadionie w momencie powtórek powinny być puszczane reklamy bądź ujęcia przedstawiające kibiców. telebimy pokazują tylko to co się dzieje "na żywo". przynajmniej tak jest w teorii...
Gość: Krzesi, 80.48.211.14*
2010/06/28 09:14:48
Pierwsze kpiny : img180.imageshack.us/i/nogoal.jpg/ :)
Gość: kocur72, cpc3-gill9-0-0-cust663.basl.cable.virginmedia.com
2010/06/28 09:33:35
Gdzieś czytałem taki tytuł, że historia oddała Niemcom za finał z 1966 roku.
Przypomne w skrócie. Dogrywka wielkiego finału MŚ 1966 w Anglii,remis 2:2 i strzał Anglika a właściwie potężna bomba.Piłka odbija się od poprzeczki a potem spada w okolice linii bramkowej.Sędzia główny po konsultacji z liniowym bramkę uznaje. Niemcy rzucają sie do ataku a Anglicy spokojnie ich kontrują.4:2 i mistrzostwo dla Anglii. Do dziś trwają spory o tę bramkę.Bramkę której najprawdopodobnie nie było. Pomyłka sędziego? Tak . Tak jak i w dzisiejszym meczu. To jest wpisane w piłkę nożną. A dzisiaj przynajmniej nie decydowało się mistrzostwo świata :) P.S. Poza tym Anglicy mieli 45 minut żeby wyrównać i nie zagrali nic, co nawet przyznali eksperci w studio BBC analizując mecz. Nieuznanie bramki było ważnym momentem meczu, ale wcale nie decydującym
Gość: kocur72, cpc3-gill9-0-0-cust663.basl.cable.virginmedia.com
2010/06/28 09:36:01
@spurs fan
Anglicy w drugiej połowie stracili bramki po kontrach, które były efektem fatalnyie wykonanych stałych fragmentów gry. Byli wręcz tragicznie ustawieni i nikt nie wracał na swoją połowę.
Gość: wicinho, apn-95-40-47-196.dynamic.gprs.plus.pl
2010/06/28 11:30:00
@spurs fan
masz absolutną rację... faul teveza był ewidentny... koleś wogóle nie zamierzał przeskoczyć nad perezem, tylko walnął mu z buta w łeb... błąd pereza, że nie lezał na murawie i nie wił się z bólu... ale sędzia musiał to widzieć... nie zgadzam się z Twoja opinią co do meczu Niemcy-Anglia... Niemcy wygrali zasłużenie, byli o klasę lepsi; gdyby Klose wykorzystał te dwie setki z I połowy, to w 35 minucie byłoby już 4-0 i pozamiatane... w ogóle Niemcy grają najładniejszą piłkę na tym Mundialu, w sposób modelowy wręcz dokonali zmiany warty, bez uszczerbku dla wyników kadry (półfinał MŚ w 2006 r., finał ME w 2008 r., teraz już ćwierćfinał); teraz średnia wieku kadry to 22-25 lat; Włosi i Francuzi mogą się od nich uczyć... |
|
Zenada.
Jesli Anglia nie wyrowna - na prawde nie chcialbym byc w skorze sedziego... Pismaki w tabloidach juz zacieraja rece.