<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-2"?>
<rss version="2.0">
  <channel>
    <title>Mister Fifty Five - komentarze</title>
    <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html</link>
    <description>Brandon Jennings z Milwaukee. &#xD;
Pierwszy, który jako 18-latek, zamiast na studia (nie czekając na wyniki egzaminów wstępnych), pojechał do Europy grać w koszykówkę. &#xD;
Nie przyszedł na draft, bo bał się, że nie zostanie wybrany w pierwszej rundzie. Ale jak już został wybrany przez Bucks z nr 10, pognał szybko do hali i wpadł na scenę kilka numerów później, ściskając zaskoczonego Davida Sterna. &#xD;
&#xD;
Uważa się za najlepszego rozgrywającego tegorocznego draftu. &#xD;
Prowadzi osobistą vendettę przeciwko New York Knicks, którzy wybierali z nr 8 i wybrali niejakiego Jordana Hilla. &#xD;
W debiucie przeciwko 76ers zaliczył 17 pkt., 9 zb. i 9 as. &#xD;
Dziś w nocy, przeciwko Golden State, rzucił 55 pkt., z czego 29 pkt. w trzeciej kwarcie. &#xD;
&#xD;
&#xD;
&#xD;
&#xD;
&#xD;
&#xD;
&#xD;
&#xD;
Tylko Wilt Chamberlain rzucił więcej (58 pkt.) w pierwszym sezonie gry w NBA. &#xD;
&#xD;
 Koszykówka NBA na bwin.com! Zarejestruj się i zgarnij bonus!</description>
    <lastBuildDate>Thu, 19 Nov 2009 11:25:56 +0100</lastBuildDate>
    <item>
      <title>Gość null: Pół na pół :)</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7444095</link>
      <description>Pół na pół :)</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7444095</guid>
      <pubDate>Thu, 19 Nov 2009 11:25:56 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość szczawiu: ok.mea culpa</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7439425</link>
      <description>ok.mea culpa</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7439425</guid>
      <pubDate>Wed, 18 Nov 2009 14:59:33 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość null: "All Starem w tej lidze nie był już ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7439090</link>
      <description>"All Starem w tej lidze nie był już chyba tylko Royal Ivey, a Billups (...) nim nie był"</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7439090</guid>
      <pubDate>Wed, 18 Nov 2009 13:48:06 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość szczawiu: przecinek: jednak zmotywowałeś ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7434784</link>
      <description>przecinek: jednak zmotywowałeś mnie do starcia opuszków:)&#xD;&lt;br/&gt;"a Billlups miał MVP Finałów, a nim nie był,"... jeśli uważasz, że nie zasłużył na MVP finałów to chyba inne finały oglądaliśmy. To jak prowadził drużynę, z jakim spokojem kontrolował tempo w każdym meczu, jak przejmował ciężar zdobywania ważnych punktów w krytycznych momentach - to był majstersztyk, wg mnie esencja często poruszanego na tym blogu "liderszipu". &lt;br/&gt; Statystyki rzutowe ponad 50% z gry, 47% za 3, 92% wolnych i średnia ponad 21 pkt na mecz... ręka mu nie drżała jak wielu innym, o głośniejszych nazwiskach, na tym etapie rozgrywek...</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7434784</guid>
      <pubDate>Tue, 17 Nov 2009 16:32:51 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość null: @ Szczawiu&#xD;Przekonasz, nie przekonasz, ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7433495</link>
      <description>@ Szczawiu&#xD;&lt;br/&gt;Przekonasz, nie przekonasz, spierać się zawsze warto :)&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;@ Bec&#xD;&lt;br/&gt;Nadal nie mam przekonania, że przełożenie "skoro Jennings 55, to Bryant od niechcenia powinien zrobić 60" ma odpowiedni pałer, zwłaszcza, że zgadzamy się, ze Bryant MÓGŁBY te 60 pkt strzelić, gdyby tylko zechciał. Kwestia podejścia, potrzeby, poczucia wartości. Obaj wiemy, że Kobe przeciw słabszym teamom nie spina się bez potrzeby wyraźnej, a jeśli trzeba i się spina to na ostatnie 5 minut. &lt;br/&gt;Powiem więcej, IMO jest w tej lidze kilkudzisięciu facetów, co, przy odpowiedniej liczbie rzutów, są w stanie 55 punktów Warriors walnąć. BRyant to szczyt góry lodowej.&#xD;&lt;br/&gt;Btw, swoją opinię spuentuję tak : 55 robi wrażenie, ale bardziej jako liczba na papierze niż okoliczności jej uzyskania.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;@ BB&#xD;&lt;br/&gt;Durant jako rookie miał 43 % z gry i 28 z trójek, 34 z 80 meczów, czyli jakieś 45 %, na 40 i mniej % skuteczności z gry.&#xD;&lt;br/&gt;Żeby było dowcipniej : poprawił wrażenie nabijając w ostatnim meczu sezonu 42 punty, 18-25, z... ? - bingo ! z GSW :))&#xD;&lt;br/&gt;O Celtach pisałem nie, że "nic nie wygrają", tylko, że jestem sceptyczny co do ich mistrzostwa.&#xD;&lt;br/&gt;Od przepowiadania, to był Nostardamus, a teraz jest minister finansów. I w ogole, tendencyjny jesteś :)&#xD;&lt;br/&gt;Proszę bardzo, All Starem nie był w tej lidze już chyba tylko Royal Ivey, a Billlups miał MVP Finałów, a nim nie był, więc jeden więcej, czy jeden mniej, Jennings, Śmenings, poseł Gosiewski... kogo to obchodzi jeszcze..?&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7433495</guid>
      <pubDate>Tue, 17 Nov 2009 11:50:44 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość pavelbo: A ja troszeczkę od innej strony ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7432969</link>
      <description>A ja troszeczkę od innej strony podejdę do wyczynu Brandona. Naturalnie należy mu się szacunek, wielki wyczyn rzucić tyle punktów w jednym meczu na takiej skuteczności, nawet przeciwko GSW. Gośc był po prostu w gazie. Nawet gdyby rzucił "tylko" 40 też byłoby to coś. Dziś zagrał dobre zawody przeciwko Mavs, już tyle nie rzucił, ale i drużyna zgoła inna. Mnie natomiast udrzyła inna rzecz. Mianowicie miał "piłki meczowe", mógł znów zostać bohaterem, gdyby trafił. Ale nie trafił, za to trafił Dirk. I to jest właśnie to coś, co czyni z zawodnika wybitnego zawodnika. Chłopak ma talent, nie ma co temu zaprzeczać, bo w tak młodym wieku gra zupełnie bez kompleksów, wręcz bezczelnie. Ale jeszcze musi troszkę popracować, żeby trafiać decydujące rzuty - wtedy będzie star. Na potwierdzenie tego przypomnę mecz ostatni mecz Miami, gdzie Wade nie trafiał raz za razem, wręcz jak na niego kiepścił, w czwartej kwarcie to chyba nic nie rzucił. Ale dostał ostatnią akcję, miał piłkę i trafił buzzera. I to jest coś!</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7432969</guid>
      <pubDate>Tue, 17 Nov 2009 09:57:02 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>exxon71: Wiedzialem ze ten Jennings jest ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7432505</link>
      <description>Wiedzialem ze ten Jennings jest przereklamowany - dzis Dallas juz tylko 25 rzucil ;)</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7432505</guid>
      <pubDate>Tue, 17 Nov 2009 04:44:29 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość BB: 83 weź się nie ośmieszaj i tyle w tym ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7431822</link>
      <description>83 weź się nie ośmieszaj i tyle w tym temacie. Zrobię tylko małe przypomnienie&#xD;&lt;br/&gt; Durant w debiutanckim sezonie - cienias i ceglarz, Boston nic nie wygrają , Orlando nie ma szans w playoff . Nic z tego co przepowiadałeś się nie sprawdziło a było na odwrót. Można prognozowac że Brandon to przyszły alllstar lub superstar, i to tylko na podstaiw tego ze ty piszesz że to średniak</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7431822</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 22:45:39 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość gonzo: myslalem ze dyskusja juz zamknieta, ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7430393</link>
      <description>myslalem ze dyskusja juz zamknieta, wiec nic nie pisalem, a tu takie wpisy ;)&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;z bec'em wypada sie zgodzic - 55 pkt na swietnym procencie (a nie iversonowskim) to robi wrazenie. zwlaszcza, ze mecz byl wyrownany, a kozly nie graly (chyba) tak zeby pomoc Jenningsowi w nabiciu rekordu (jak chocby pomagalo sie Wiltowi w slynnym 100 pkt wystepie). &lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7430393</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 18:58:06 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość bec: GSW = b.slaba obrona&#xD;LeBron. Kobe = ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429847</link>
      <description>GSW = b.slaba obrona&#xD;&lt;br/&gt;LeBron. Kobe = jedni z najlepszych w obecnej chwili jesli chodzi o punkty na mecz( i nie tylko:)&#xD;&lt;br/&gt;Mimo to nie KB,LBJ nie potrafili wrzucic 100 punktow czy chocby tych biednych 55:) GSW. Odpowiedz jest prosta - bo nie musieli, zawodnicy tej klasy grajacy w tej klasy druzynach nie musza sie dodatkowo sprezac by dokopac jakiemus biednemu GSW. Lecz jesli 55 punktow debitanta przeciwko tak slabej obronie nie jest zadnym wyczynem i to wogule normalka, to taki Bryant powinien im wzucic z 60 na kacu i jednym okiem zamknietym. Chodzi mi o to ze to mimo wszystko Nba i 55 punktow takiego 20letniego malego goscia musi robic wrazenie, no przynajmniej na wiekszosci;p.&#xD;&lt;br/&gt;Jednak argumentem o jego "lepszosci" to to nie jest, musialbym chyba spasc z konia zeby juz w tym momencie po rozegraniu cwiartki dobrego sezonu i niezasmakowaniu play off stawiac go wyzej od LBJ i drugiego najlepszego Sg ever Bryanta czy chocby Wade'a. Dodatkowo rekordy punktowe to nie jest dla mnie cos co moglo by byc argumentem o "lepszosci" danego koszykarza nad innym bo bym musial uznac np. ze Bryant byl lepszy od MJ gdyz ten nigdy nie rzucil 81 punktow ani nawet 70 w jednym meczu . No mam nadzieje ze wszystkie 6 latki zrozumialy moj z deka nieczytelny styl pisania:), ale probowalem to wyrazic najlepiej jak umiem.&#xD;&lt;br/&gt; Tak uwazam ze 55 punktow to byl odpal bo chyba nikt nie sadzi, ze teraz bedzie powtarzal to w kazdym meczu i skonczy sezon ze srednia 50 punktow na mecz. Mysle jednak ze jest zdolny raz na jakis czas do takich wlasnie odpalow. Mowisz, ze to nic nie znaczy i mozliwe ze nie zrobi kariery - oczywiscie zgadzam sie, moze zalatwia go kontuzje, moze z nieznanych powodow przestanie dobrze grac/cofnie sie w rozwoju jak to czaem bywalo, moze fortepian spadnie mu na glowe i zginie na miejscu - tak jak to w zyciu przyszlosci nikt nie jest w stanie przewidziec, ale ocieniajac goscia po tym co robi TERAZ, po 55 punktowym meczu, po swietnej grze przy kryciu Bilupsa i po paru dobry innych spotkaniach - jak dla mnie jest to material na all stara.</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429847</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 17:07:34 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość TheTruth: Sam zameczasz ludzi ,ktorzy ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429781</link>
      <description>Sam zameczasz ludzi ,ktorzy jeszcze chyba nie wiedza ,ze sky is the limit dla twoich banialukow.Dla mnie to nie jest dyskusja tylko bardziej jak wizyta w cyrku,obserwacja twoich "popisow"Bo do dyskusji trzeba dorosnac,a nie opluwac co popadnie.</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429781</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:52:05 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość szczawiu: przecinek: wydawało mi się, że ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429749</link>
      <description>przecinek: wydawało mi się, że dość jasno przedstawiłem swoje zdanie i podparłem, mniej lub bardziej wiarygodnymi statystykami, 55 pkt. pierwszoroczniaka to jest wydarzenie, nawet jesli przeciwko GSW i nawet jeśli Ty uwazasz inaczej (nie piszę, że jest/będzie lepszy/gorszy od Jordana, KB czy LBJ, piszę, że ma jako koszykarz ma potencjał). Tyle w temacie, Ty mnie nie przekonasz ja Ciebie też nie, szkoda strzępić opuszki palców.</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429749</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:42:48 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość null: Nie tam, NBA to nie dla mnie, ja ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429573</link>
      <description>Nie tam, NBA to nie dla mnie, ja jestem stara szkoła uliczna, nie umiem grać kiedy sędziowie nie pozwalają, zeby mnie ktoś uderzył, walnął łokciem w żebra, podstawił nogę, zatrzymywał ręką i inne takie, i żebym ja też mógł to robić w rewanżu. Pogubiłbym się tylko w tej NBA, czułbym się tam wyalienowany, i po co mi to ;))&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Skoro masz wrażenie, ze się pogubiłem - trudno, nic na to nie poradzę. Chciałbym może nawet, ale nie napisałeś, w którym miejscu się pogubiłem.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;To, że Bryant i James nie rzucają GSW po 100 pkt, to zbyt prosty argument - bo tzreba sobie od razu odpowiedzieć na pytanie : czy oni nie rzucają tych 100 punktów, bo nie są na to dość dobrzy, czy może z jakichś innych przyczyn ?&#xD;&lt;br/&gt;Ale co mówić o 100 pkt, pytanie powinno brzmieć - czemu James i Bryant nie rzucają GSW tyle, co Jennings ? I warianty odpowiedzi : bo nie umieją ? bo nie chcą/nie mają takiej potrzeby ? bo Jennings jest od nich lepszy ?&#xD;&lt;br/&gt;Skoro uznajesz, że "nie jest lepszy", to jakim argumentem za Jenningsem jest fakt, ze James i Bryant nie rzucają GSW 100 pkt, ani nawet 55, ani nawet 50 ? Możesz mi to rozpisać, jak 6-letniemu dziecku ? :)&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Jesli zgadzasz się, że 55 pkt Jenningsa przeciw najgorszej obronie ligi, to był odpał, możliwe, że jednorazowy, to co to mówi o tym osiągnięciu ? I o Jenningsie ? W tej lidze już 50+ mecze miewali Adams, Burton, Delk... pamiętasz tych graczy ? Nie byli wtedy debiutantami, ale cóż to zmienia na dziś dzień, skoro nie wiemy, czy z Jenningsa cokolwiek będzie, czy zostanie kolejnym "tonym delkiem" NBA, a jesli nawet zrobi karierę a'la Michael Adams, to też nie będzie oznaczać, że te 55 staną się datą historyczną.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429573</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 15:58:36 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość bec: 83 - widze, ze juz sam sie troche ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429499</link>
      <description>83 - widze, ze juz sam sie troche zagubiles w udowadnianiu ze 55 punktow pierwszoroczniaka - 20 latka to zaden wyczyn i wogule to jeszcze udowadnia ze ten draft class to kaszanka. Nikt tu nie mowi ze w nba sa same rownorzedne zespoly i 55p. vs GS to tak jakby rzucic 55 punktow SA w PO(to juz by byl wyczyn na miare MJ), ale 55 punktow debiutanta to jest COS. Nawet przeciwko naslabszej obronie w nba - tak masz racje najslabszej. Kolega wyzej dobrze napisal, skoro 55 punktow vs GS to takie nic jak probujesz udowodnic to taki James czy Bryant powinni im wrzucac 100 od niechcenia - i nie mowie ze jest lepszy od nich, chlopak mial dzien wszystko wpadalo, moze w nastepnym meczu rzuci 12 punktow przy skutecznosci 25% bo to w koncu nieregularny debiutant, ale gosc ma talent i to jest fakt. Swoja droga jesli sam bys nawrzucal GS 30 punktow, to przy lepszych defensywach mysle ze bylbys w stanie wrzucac to 10 punktow na mecz - czyli nie pozostaje Ci nic innego jak sglosic sie do draftu NBA, sixth man bylby z Ciebie jak znalazl.</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429499</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 15:41:40 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość null: Męczysz, prawdziwek, nużysz...&#xD;Kiedy ...</title>
      <link>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429435</link>
      <description>Męczysz, prawdziwek, nużysz...&#xD;&lt;br/&gt;Kiedy właściwie zinterpretujesz chociaż jedną z moich wypowiedzi, to chętnie z tobą podyskutuję. W przeciwnym wypadku - przykro mi, ale muszę znowu cię zignorować.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://supergigant.blox.pl/2009/11/Mister-Fifty-Five.html#k7429435</guid>
      <pubDate>Mon, 16 Nov 2009 15:32:00 +0100</pubDate>
    </item>
  </channel>
</rss>


