|
Blog > Komentarze do wpisu
Złota myśl przed sobotnim meczem"Szukamy rozwiązania w linii obrony, jak również w linii pomocy i ataku."
Prawda, że elokwentnego mamy trenera? czwartek, 08 października 2009, mrpw
Komentarze
Gość: cwaniak, aase17.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/10/08 20:16:50
Spadłem z krzesła
2009/10/08 20:18:31
Nie wierze. Po prostu nie wierze.
Chociaz z drugiej strony Majewski kiedys po przegranym meczu rownie odkrywczo stwierdzil ze "nie zdolalismy strzelilic bramki, a niestety przeciwnikowi ta sztuka udala sie trzykrotnie" wiec kto wie...
Gość: ar, w3cache02.cvdnet.pl
2009/10/08 20:21:03
yhm, to było baaardzo odkrywcze... po prostu polskiej myśli trenerskiej...
2009/10/08 20:24:32
Cytując klasyka myślę, że możemy ten mecz wygrać, zremisować albo też przegrać. Trener powinien jeszcze poszukać rozwiązania na linii bramkowej, żeby strategia była pełna. Ja w każdym razie nie będę oglądał, miłej zabawy :)
Gość: sho, 159-goc-30.acn.waw.pl
2009/10/08 20:24:58
Spokojnie z tymi drwinami, Panowie. To zdanie znaczy ni mniej ni więcej tyle, że trener już znalazł rozwiązanie jeśli chodzi o obsadę bramki :)
Gość: , 088156038255.olsztyn.vectranet.pl
2009/10/08 20:52:31
Witam posiadam zaproszenia do strony Lockerz.com. Zabawa polega na zbieraniu punktów przez odpowiadanie na pytana i wymienianiu ich na nagrody (Ipody, gry PC X360 PS3 PSP DS, MacBook, Aparaty cyfrowe, Konsole itp.). Nie jest to czasochłonne i punkty zbiera sie dosyć szybko. Punkty przyznawane są za: - odpowiedź na pytanie (jedno pytanie dziennie) (2pkt) - logowanie sie codziennie (2pkt) - zapraszanie znajomych (2pkt) - grę (do 40pkt)
Dodatkowo po zaproszeniu 20 osob przechodzi sie w tryb VIP i wszystkie punkty sa podwajane. Nagrody przysyłane są również do Polski - przesyłka 20pkt Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę piasać na gg:7870412 lub lockerzpol@gmail.com Zaproszenia wysyłam tego samego dnia... 2009/10/08 20:59:52
a tam Panowie, kto się dziś interesuje piłką nożną ;P przerzućmy się na piłkę ręczną, przed chwilą Iskra Kielce (albo inaczej Vive Targi Kielce) zremisował w meczu LM 29:29 z Rhein-Neckar Loewe ;D O tym trzeba pisać, bo tam mamy szanse na sukcesy
2009/10/08 21:15:25
Ładnie powiedziane ;p, ale z drugiej strony gdyby stwierdził: "szukamy rozwiązań dot. zestawienia zespołu" to czy ktokolwiek mógłby coś zarzucić?
Gość: yerzol, abou210.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/10/08 21:17:31
tak dla przypomnienia, Panowie... był kiedyś taki trener, który zwykł mawiać:
"piłka jest okrągła a bramki są dwie" , "im dłużej my przy piłce, tym krócej oni" czy "chodzi o to żeby strzelić jedną bramkę więcej od przeciwnika" - też mega elokwentne... a jednak to cytaty z najwybitniejszego trenera w historii naszej kopanej... z Kazimierza Górskiego. tyle w temacie elokwencji wśród trenerów
Gość: gafs, aeev8.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/10/08 21:34:09
no a co ma chlopak zrobic? powolal paru fajnych gosci ale reszta to pizdy
Gość: szczawiu, 85.222.87.4*
2009/10/08 22:27:26
Jest tak jak mówi SHO, wybrał bramkarza, co więcej również obsadę ławki rezerwowych, masażystę, trenera bramkarzy, asystenta, kucharza i bioenergoterapeutę. Czyli wiekszość obsady jest już znana.
Gość: Butapren, ppp-1-67.birm-a-2.access.uk.tiscali.com
2009/10/08 22:35:30
Najgorsze, ze z tego wynika, ze obsade bramki juz znalazl (Dudek), az boje sie pomyslec jak "znajdzie" rozwiazania w pozostalych formacjach:-)
2009/10/08 22:57:20
@ Stary Malkontent:
+1. Poprzedni z bożej łaski selekcjoner przy każdej nadarzającej się okazji opowiadał lepsze kwiatki i jakoś nikt z jego Leokwencji nie kpił. No, ale przecież poprzedni selekcjoner to było Najjaśniejsze Pomarańczowe Słońce Polskiej Kopanek, Wódz nasz, zbawca i jutrzenka...
Gość: Mercano, avr249.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/10/08 23:11:32
Dalibyście sobie już spokój z tym napieprzaniem się ze Stefana bo zaczyna to już być takie nudne jak 2147 żart Wojewódzkiego o Kaczkach.
2009/10/09 00:01:37
o ile 2147 żart Wojewódzkiego o Kaczkach pewnie ciągle byłby śmieszny, - to kolejny dowcipas Karola Strasburgera podczas Familiady - już nie :)
Gość: christo, 94.78.153.4*
2009/10/09 00:10:29
taaaa... powinien opowiedzieć wszystko znawcom na blogach, oni na pewno LEPIEJ wiedzą jak powinna zagrać drużyna i poprawią.
Naturalnie kopie powinni dostać trenerzy Czechów i Słowaków. Po co sobie utrudniać, lepiej od razu im opowiedzieć jak zagra kadra. Pamiętam, że Smuda jak grał z Widzewem w LM też gadał banialuki albo wcale nie gadał, bo jakoś nie umiał. Koniarek jak zdobywał króla strzelców ligi, też gadatliwy nie był. Janas tuzem słowa także nie jest. A ci złotouści jakoś nie osiągali sukcesów, dobrze im jest natomiast w lożach komentatorów lub krytyków/teoretyków.
Gość: Zkaj, buz82.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/10/09 02:28:30
Prawda jest taka, że oczywiście trenera rozlicza się głównie z gry jego podopiecznych, ale nie czarujmy się - w dzisiejszych czasach z posadą trenera wiąże się także obowiązek rozmawiania z mediami i Majewski wie o tym nie od dziś, więc byłoby miło gdyby wymyślił coś inteligentnego, albo przynajmniej nie gadał takich głupot, które od razu można zacytować i się z niego ponaśmiewać. Porównanie do Górskiego jest o tyle nietrafione, że za Górskim stały wyniki i gdy on mówił swoje "banały" to właśnie te "banały" były swego rodzaju grą prowadzoną z mediami. Natomiast Majewski w ten sposób wypowiada się o reprezentacji w kryzysie, mając świadomość, że opinia publiczna mu specjalnie nie ufa. Takim słowami jej raczej nie uspokoi. Wypada mieć nadzieje, że przy linii bocznej poradzi sobie lepiej.
2009/10/09 08:24:10
Tak. Tak. Ale z wielkiego Kazimierza G. Nie smieje sie dzis nikt. (!!!)
Gość: , w3cache1.tktelekom.pl
2009/10/09 08:27:35
Ale nuda i monotematyczność. Stefan chociaż prawdę mówi, bo brakuje nam klasowych piłkarzy i nic dziwnego, że ma problemy w każdej formacji. Za to błogosławiony Leo miał sto razy lepsze kwiatki (internation level, macie dobrych piłkarzy, fantastyczną przyszłość blabla), by tylko przypomnieć bodaj najlepsze dwa z nich:
"To dobry piłkarz, ale nie wiem, jak poradzi sobie na poziomie międzynarodowym" - to o Obraniaku, który rozegrał bardzo dobry sezon w Lille, w lidze francuskiej. "Tomek pokazał mi, że potrafi grać na poziomie międzynarodowym." - to o Zahorskim, który w momencie wypowiadania tych słów rozegrał beznadziejnie słaby sezon i spadł ze swoim klubem do I ligi.
Gość: chino_contraband, 62.87.136.17*
2009/10/09 08:46:32
To dobrze, że zdaje sobie sprawę z problemu :)
Gość: lukasz, 52.129.32.4*
2009/10/09 09:07:18
Kurde.... co on takiego powiedzial?
Pewnie na glos wypowiedzial to z czym przed kazdym meczem, kazdego szczebla rozgrywek, boryka sie kazdy trener. Jak zestawic optymalnie zespol. Jest nowy na stanowisku, nie wie jakie sa mozliwosci zawodnikow, probuje dobierac sklad. Co w tym takiego kuriozalnego? Ja podobnie jak kilku przedmowcow nie bede ogladal meczu (a takze wystepow reprezentacji Polski przez nastepne trzy lata) i wszystkim polecam dokladnie to samo. Szkoda czasu, zdrowia i zachodu...
Gość: szczawiu, public-gprs103201.centertel.pl
2009/10/09 10:00:10
LUKASZ, a ja będę oglądał i życzę by Stefan utarł mi nosa i przywiózł 6 punktów z ostatnich meczów. Zbyt mocno mi siedzi w pamięci 16 lat upokorzeń (od 86 roku) by teraz z powodu jednych gorszych eliminacji odwracać się od repr.
A Tobie i innym weekendowym kibicom mówimy stanowcze "dziękujemy".
Gość: mxmxm, 170.252.72.6*
2009/10/09 10:04:58
życzyłbym polskiej piłce, aby hasło "im dłużej my przy piłce, tym krócej oni" było powtarzane przed każdym meczem. niestety większość nie zdaje sobie sprawy z tej oczywistej oczywistości i za wszelką cenę musi grać do przodu, co kończy się stratami.
Gość: , 213.192.66.*
2009/10/09 10:19:13
a ja mu trochę współczuje, nie popieram go, ale współczuje, bo wszyscy po nim jadą jak po łysej kobyle. pytanie tylko po co zgodził się na tą fuchę??? z przerostu ambicji, chęci chwilowego zaistnienia w mediach (o żadnym klubowym trenerze tyle się nie mowi co o trenerze reprezentacji), czy może wierzy, że coś z kadrą osiągnie i ma pomysł na dłuższe jej prowadzenie
Gość: P.A.O., 78.8.35.*
2009/10/09 10:23:50
@szczawiu
dziękować to Ci będzie Lato ze swoja zgrają za to ze po raz kolejny dałeś się zrobić w ch.... i dalej wydajesz swój szmalec który wpada do ich kieszeni mimo ze jawnie Ci plują w twarz. To całe gadanie ze trzeba być z reprezentacja na dobre i złe jest o kant du... rozbić - wmawiają kibicom ze nie pójście na mecz będzie zostawieniem drużyny w potrzebie co jest stekiem bzdur nie będzie tym lecz bedzie wyrazem rozsądku i sprzeciwu przed robieniem sobie z rep. Polski prywatnego folwarku (co sie miedzy innymi wyraziło mianowaniem człowieka (czyt. Stefan Majewski) bez jakichkowliek kwalifikacji na trenera. Wiec jak chcesz to idź i kibicuj temu czemuś, tej rep PZPNu , tej drużynie która jest emanacją dobrego samopoczucia i wiary w bezkarność dziadów leśnych - Reprezentacją piłkarską Polski to to na pewno nie jest
Gość: lukasz, 52.129.32.4*
2009/10/09 10:28:53
@SZCZAWIU
Nie jestem weekendowym kibicem. Bylem na kilkunastu meczach reprezentacji pilki kopanej, na kilkunastu meczach siatkarzy, na imprezach lekkoatletycznych, tenisowych, bokserskich. Wszedzie tam gdzie Polacy startuja zawsze im kibicuje a telewizyjne transmisje wszystkiego co popadnie (ostatnio kregli na Eurosporcie2) ogladam pasjami. Nie tylko wtedy kiedy graja Polacy. Ale to co zdarzylo sie ostatnio w polskiej pilce noznej przekroczylo wszelkie granice. I co wiecej nie widze mozliwosci poprawy. Ja nie zycze Stefanowi sukcesu. Bo zaraz zacznie sie dyskusja, ze w koncu jest ktos kto pociagnie ten wozek. Ze bedzie przelom. I takie samo gadanie jak zawsze. I pewnie na koniec i tak bede ogladal, kibicowal i trzymal kciuki i znowu przezyje rozczarowanie.... Natomiast nie pamietam takiego poziomu desperacji i frustracji
Gość: P.A.O., inh130.internetdsl.tpnet.pl
2009/10/09 10:36:21
jakie k.... współczucie co wy ludzie ??!!!! typ dostaje prace po znajomość i układzie a wy mu jeszcze współczujecie??!! no co jest ??? przypomnijcie sobie dokonania trenerskie pana Stefana i co ??? jak taki ktoś może dostać taka posadę ??!! jakby to było wasze prywatne przedsiębiorstwo i do was by zależała decyzja o przyjęciu do pracy głównego dyrektora finansowego np. i byście mieli CV: majewskiego i smudy (zeby nie wymieniać innych kontrakandydatów) to jakim deb...em trzeba byc by wybrać majewskiego - naprawde nie widzicie do czego to zmierza ??!!! slepota was ogarnęła??? to jest jedyna szansa na to by kolega Stefcio został trenerem rep na dłużej ( jak mu jakoś pójdą mecze np remis i remis ) pójdzie hasło ze nie ma co wybierać innego bo stefan sie sprawdził jest młody i zna się juz z zawodnikami itp itd i antoni p. spełni swoje marzenie o poprowadzeniu rep. Polski w ME (z tylnego siedzenia co prawda ale spełni sie) Ludu ziemi polskiej no kur.... wake up !!!! jedynym normalnym rozwiazaniem jest olać ten mecz w chorzowie pokazać PZPN ze nie ma na nich już przyzwolenia - trzeba podpalić ląd pod ich siedzibą -"bujać to my panowie szlachta"
Gość: normals, chello089078041146.chello.pl
2009/10/09 10:43:08
A ja napiszę tak: Jak Majewski wali banały to się wszyscy śmieją, a jak Górski powiedział, że piłka jest okrągła a bramki są dwie to wszyscy na kolana padali jaki on mądry!
Ja też nie przepadam za Majewskim, na pewno medialny nie jest widać, że przed kamerami się męczy. Ale skoro już został tym selekcjonerem to dajmy mu chwilę spokoju, może jednak zrobi dobrą robotę?
Gość: P.A.O., inh130.internetdsl.tpnet.pl
2009/10/09 11:02:45
@ normals
są banały "mądre" podane w sposób zmyślny i lekko ironiczny - zdania które mając zabarwienie humorystyczne przekazują jakąś głębszą myśl- moim zdaniem takie właśnie jest "piłka jest okrągła...." czy " im więcej my przy piłce......" ludzie którzy potrafią tworzyć takie zdania są często jednostkami wybitnymi, w jakiejś dziedzinie. to co powiedział Majewski jest po prostu głupie i tyle. co do dania Stefanowi szansy - sposób w jaki zdobył tą posadę nie kwalifikuje Go do dawania jakiejkolwiek szansy - cwaniakom trzeba mówić stanowcze nie już na początku samym a nie obserwować jak się sytuacja rozwinie i dopiero później reagować. Majewski gdyby miał chodź odrobinę honoru nigdy by się o tą posadę nie ubiegał i jestem pewien, że poza Polską nie ma kraju całym świecie, który by Mu w chwili obecnej powierzył taką funkcję ( nie z jego obecnymi kwalifikacjami - które są żadne)
Gość: Spurs Fan, dynamic-87-105-100-38.ssp.dialog.net.pl
2009/10/09 11:04:24
Też byłem na kilku meczach kadry (tych mniej ważnych towarzyskich, a także tych najważniejszych jak np. z Norwegią w 2001 r. w Chorzowie). Też jakiś czas temu chciałem się wybrać na Słowację, ale po meczu ze Słowenią stwierdziłem, że nie warto. To, że kadra zagrała tam tak, jakby mecz był sprzedany, to tylko wierzchołek góry lodowej. Ostatecznie zniechęciłem się do wyjazdu na Śląsk po tym, jak ujawniono niedawno kilkudziesięciotysięczne "premie" dla kolesi Laty. Nawet ktoś z PZPN to ostatnio potwierdził - Greń, Bugdoł, a przede wszystkim Piechniczek dostali za "dobrą robotę" tyle, że w moim mieście starczyłoby na sporą część nowego mieszkania. Tym nielicznym z Was, którzy mówią o byciu z Reprezentacją "na dobre i na złe" odpowiadam - mój prywatny bojkot meczu nie oznacza bojkotu zawodników, ale chęć pokazania dziadom z Miodowej w jak głębokim mam ich poważaniu. Lato powiedział, że nawoływanie do bojkotu meczu jest skandalem? Ok, a co miał powiedzieć innego - on przecież jest Very Important Person - na stanowisku Prezesa PZPN więc coś tam musiał bąknąć jako osoba publiczna. Zgadzam się z tymi, którzy piszą, że on ma to wszystko w d@#ie, ale oficjalne stanowisko musiał zająć. A tymczasem on i jego kumple sprzed kominka nadal nabijają sobie kasę i się śmieją z kibiców.
Gość: knip0, 230.2.20.195.pp.com.pl
2009/10/09 11:09:05
A ja uważam, że hasła "bramka jest okrągła a piłki są dwie" itd... mają w sobie przebłysk geniuszu - są to sprawy oczywiste ale nie każdy potrafi je nazwać - i nie tyczą się formy zespołu tylko filozofii futbolu.
Natomiast hasło "szukamy rozwiązań w obronie, pomocy i ataku" jest po prostu śmieszne i kompromituje tego, kto je wypowiedział. Świadczy o bezradności i niemocy.
Gość: ukas, apn-77-113-136-147.dynamic.gprs.plus.pl
2009/10/09 11:31:26
wszystko co zwiazane z polska piłka powoduje u mnie wymioty człowiek tyle lat wiernie kibicuje a BETON na tym żeruje gdybyśmy byli w ameryce płd to pzpn zostałby by podpalony a Lato i banda kolesiów wywieziony na taczce Skończyc z tym niech nas wyrzycą z UEFA nawet na pare lat ale rozpedzić to towarzystwo wzajemnej adoracji na cztery wiatry i wybrać do zarzadzania związkiem profesjonalistów menadzerów którzy nawet nie muszą znać sie na piłce muszą byc profesjonalistami którzy zatrudniaja na stanowisko 1 trenera najlepszego fachowca na którego ich stac a nie jakiegoś dziada przecież to sie w głowie nie mieści..może jqak byśmy za pare lat wrócili do rozgrywek europejskich to naszym piłkarzom chciałoby sie grac zamiast leżeć w solarium i przepuszcać kase w kasynie to tyle ...nieogladałem nawet transmisji ostatnich meczów w tv i nie mama zamiaru ogladać nastepnych a głos Szpakowskiego i Szaranowicza nieodłaćznie kojarzy mi się z porażkami mdli mnie jak ich słysze nawet w Kawa czy Herbata czy cholera wie co tam jeszcze
Gość: normals, chello089078041146.chello.pl
2009/10/09 11:31:38
@ P.A.O.
są banały "mądre" podane w sposób zmyślny i lekko ironiczny - zdania które mając zabarwienie humorystyczne przekazują jakąś głębszą myśl- moim zdaniem takie właśnie jest "szukamy rozwiązań w obronie, pomocy i ataku" czy " im więcej my przy piłce......" ludzie którzy potrafią tworzyć takie zdania są często jednostkami wybitnymi, w jakiejś dziedzinie. to co powiedział Górski jest po prostu głupie i tyle. Podoba się? No pewnie, zero argumentów i jest fajnie. Tylko jest głupi, bo tak a tamten jest geniusz, bo tak. Super. Dla mnie to właśnie Górski jest najlepszym przykładem, że dobry trener może nie umieć się wypowiadać. Może nie pamiętasz, ale jak Pan Kazimierz się wypowiadał to śmiechu było co nie miara, zdania nie potrafił porządnie sklecić. Nie mówiąć już o jakimś głębszym sensie. Ale, że miał sukcesy trenerskie (bo miał) to obrósł legendą. Powiedział, że piłka jest okrągła, bo nic innego nie miał do powiedzenia, a wszyscy od razu GENIUSZ, GENIUSZ. Tak samo Smuda, ostatni polski trener, który doprowadził polską drużynę do LM czy 1/16 p. UEFA - też ma ogromne problemy z logiczną i gramatyczną wypowiedzią. A jednak jest, moim zdaniem, obecnie najlepszym polskim trenerem. Więc to, że Majewski mówi jakieś "ecie-pecie" nie jest niczym strasznym. A do tych co tak trąbią, że dostał pracę po znajomości to rozumiem, że macie jakąś wiedzę (wiedzę - nie plotki, domsyły i inne oczywiste oczywistości!) w tym temacia. Aaa czytałeś w internecie i widziałeś w TV. No i poza tym wszyscy to przecież wiedzą, prawda?? Powtarzam Stefan też nie jest moim wymarzonym selekcjonerem, ale życzę polskiej piłce jak najlepiej w związku z tym samych wygranych. Bo rozumiem, że gdy on wygra najbliższe mecze, zostanie selekcjonerem do Euro, na którym zajmie z Polską powiedzmy 3 miejsce - przegrywają walkę o finał w karnych. To wtedy też wszyscy hejtersi powiedzą wywalić go, on nie umie trenować, dostał robotę przez znajomości??
Gość: szczawiu, public-gprs65803.centertel.pl
2009/10/09 11:35:03
lukasz: a ja Ci odpowiem tak - poziom frustracji był zdecydowanie większy kilkanaście lat temu gdy za każdym razem eliminacje kończyły się tak jak obecne, w kraju rządziła ekipa Dziurowicza, mecze były ustawiane na skalę o wiele większą niż teraz (chwała dzisiejszej prokuraturze, że ujawnia coraz nowsze kolejne kompromitujące fakty), piłkarze w reprezentacji chlali w jeden wieczór więcej niż Boruc i spółka byliby w stanie wypić przez kilka zgrupowań.
Piszesz, ze nie bedziesz ogladal meczow przez 3 lata a potem, ze jednak bedziesz... Slowem gadasz jak Stefan ;) ps. mowie o bycie kibicem repr. w piłce a nie kreglach, siatkowce czy curlingu. pss. "prawdziwy kibic" to jest takie stworzenie, ktore czeka na mecz swojej druzyny jak alkoholik na łyczek wódki z rana, jak matka na syna wracającego z wojny, jak MRPW na kolejny 'event' Shaq'a... a typy pokroju Laty tego oczekiwania nie potrafią zmienić... amen.
Gość: tulipanowa17, 80.50.234.3*
2009/10/09 12:03:14
mnie to nie daje spokoju że jak leci 4538 odcinek mody na sukces to wszyscy sie zrzymają że to wałkowanie w kółko tego samego. ridż z bruk chyba z 5 razy wstepowali w związek małżeński - zawsze z tym samym skutkiem. nawet tejlor zmartwychwstała. jakoś specjalnej różnicy nie zauważam słuchając pomeczowych komentarzy szpakowskiego zaczynających sie gdzieś w okolicy 80 minuty. w kółko to samo. kontroluje mecze reprezentacji od pamietnej imprezy w meksyku przez te wszystkie kwalifikacyjne boje z angolami i przebłyski geniuszu jak na przykład w meczu z cyprem i szpaku jak mantre powtarza te same słowa, trenerzy to samo, piłkarze to samo, działacze to samo, kibice dalej bedą wierzyli. i nic nigdy sie nie zmieni. no chyba że nemesis pod postacią szpakowskiego przepadnie. można bedzie zacząć od zera. z czystą kartą.
Gość: , w3cache1.tktelekom.pl
2009/10/09 12:46:46
Sukcesy Majewskiego? A jakie sukcesy miał np. Klinsmann jak obejmował kadrę Niemiec w podobnym momencie, w jakim my jesteśmy teraz? Ja jestem zresztą zdania, że Majewski mógłby być Loewem tamtej kadry, a np. Piotrek Nowak Klinsmannem - kto widział film "Deutschland - Ein Sommermaerchen", ten wie ocb.
Nie bronię Stefana, ale skoro został trenerem kadry, to nie rozumiem dlaczego mam nie wspierać jego, jak i całej reprezentacji? Wy naprawdę myślicie, że jakikolwiek protest zmieni coś w PZPN-ie? Ja w bajki nie wierzę... 2009/10/09 13:26:22
A tymczasem Barack Obama dostal Nobla. Jesli mialbym podobny blog of ma own, to w kontekscie tego, ze tej wciaz znaczacej w swiecie nagrody (choc dzis na pewno szanowanej w skali swiata duzo mniej niz wczoraj) nie dostala Irena Sendler i kilkadziesiat (-set?) innych bardziej zaslugujacych nan osob, nasuwa mi sie tylko jeden tytul notki: "K**** za co???". Ehhh, najpierw al gore (ktorego wykpienia nie odmowilem sobie w rozmowie z Edem Milibandem, British Secretary of State for Energy n Climate Change, na jego przedwczorajszym wykladzie na SGH), teraz obama. Srobel. I tyle.
2009/10/09 13:49:16
Tymczasem na underdogfootball.wordpress.com/ już ostatnia część potencjalnych zagranicznych wzmocnień naszej kadry. Panie trenerze! Do dzieła!
Gość: P.A.O, inh130.internetdsl.tpnet.pl
2009/10/09 14:13:30
@normals
to jest moje prywatne odczucie i tyle, że zdania Górskiego są jakoś tak mądrze oczywiste a Majewskiego bez sensu i głupie - ale gdybym miał argumentować to powiem, że to odczucie wynika z tego iż Górski w swych zdaniach odnosił się do genezy samej gry. Prosto i , dla mnie zabawnie, określił na czym tak naprawdę futbol polega. Majewski natomiast smoli banialuki na temat zespołu który prowadzi, a mówiąc to zdanie nic nie mówi poza tym, że nic jeszcze nie wiem bo nigdzie nie znalazł rozwiązania (no może poza bramką- chodzi wydaje mi się ze po prostu zapomniał i o tej pozycji wspomnieć. Franz faktycznie dziwacznie się po Polsku wypowiada ( i jeszcze do tego śmiesznie syczy) - polecił by jednak jego wywiady przeprowadzane w innych jeżykach np niemieckim. Jeszcze jedno językowopłynnościowe stwierdzenie-faktycznie nie liczy się w futbolu kwiecistość stylu wypowiadania się lecz sukcesy- sport to taka dziedzina, że zwycięzców się nie sądzi- Majewski jak na razie to jeden wielki looser który czego się nie dotknął ( w trenerce) to spier...... wiec jego wypowiedzi będą surowiej oceniane - bo skądś sie te porażki u niego brać musiała, a takie gadanie może sugerować, że z głupoty (co jest bardzo niepokojące) Co do roboty po znajomości, to nie trzeba być w środku PZPN by to widzieć?? Jeśli twierdzisz inaczej sam siebie oszukujesz. Gołe oko widzi, że każdy kontr kandydat Stefcia prześciga Go w poziomie kompetencji wymaganych do tej pracy. porównanie Smuda vs. Majewski nie pozostawia NAJMNIEJSZYCH wątpliwości, że ten drugi dostał tyrę po koleżeńsku. Podaj chociaż jeden argument, który w starciu ze Smudą przemawia za Majewskim (znajomości sie nie liczą;o) Stefan prowadzi drużynę przez cały czas i w Euro12 na turnieju dostajemy bęcki w 3 meczach po 4:0 wtedy wszyscy broniący i dający mu szanse na początku mówią dać mu jeszcze szanse nabrał doświadczenia a Górski też się głupio wypowiadał - bez sensu takie gadanie jest. zajmować się trzeba teraźniejszością a nie antycypowaniem co i jak i czy w przód czy w spak- szczególnie jak w teraźniejszości łamie się zasady wszelakie obowiązujące od zdroworozsądkowych do tych moralnych -skrajnie i co najgorsza jawnie. @w3cache1 "Sukcesy Majewskiego? A jakie sukcesy miał np. Klinsmann jak obejmował kadrę Niemiec w podobnym momencie w jakim my jesteśmy teraz" - to my ,może poza 74, byliśmy kiedykolwiek piłkarsko w podobnym momencie co Niemcy (sic!!) (NRD nie liczę)?????? " jestem zresztą zdania, że Majewski mógłby być Loewem tamtej kadry, a np. Piotrek Nowak Klinsmannem - kto widział film "Deutschland - Ein Sommermaerchen", ten wie ocb." bzdury piszesz bo: 1)Loewem był asystentem Klinsiego , Majewski Leo nie 2)Nowak Piotr w ogóle koło kadry nie leżał trenersko (chodź to z pewnością ciekawa i warta rozważenia opcja) - więc skąd jego przywołanie w obecnej sytuacji na koniec tak jest możliwe ze trener bez sukcesów wcześniejszych obejmie kadrę i poprowadzi ją do sukcesów jest też możliwe ze da du...... jak cholera, ale przeważnie w świecie jest tak, że na dobre stanowisko pracy trzeba sobie zasłużyć wcześniejszym przebiegiem kariery zawodowej i bezpieczniej jest powierzyć zadanie komuś kto się już wcześniej w podobnym zadaniu sprawdził niż temu co kiłę robił (przypadek Stefana) lub w ogóle się czegoś podobnego nie imał (to się Stefana nie tyczy). Dlatego JAWNYM skandalem jest, że kadrę prowadzi Majewski a nie Smuda. @szczawiu "prawdziwy kibic" - kibicuje drużynie która przedstawia pewne wartości, z którą sie utożsamia (nie tylko przez to, że się urodzili pod tą samą szerokością i wysokością geograficzną) w obecnej chwili -reprezentacja Polski jest dla mnie bardziej reprezentacją ich (PZPNu) niż nasza - szkoda mi piłkarzy, że dostaje się im za to - ale nie ma innego sposobu trzeba rozpier....ić PZPN, żeby było normalnie w miarę,a inaczej jak odcinając dziadów od kasy się tego nie da zrobić. Odciąć od kasy można tylko wtedy jak się będzie olewało organizowane przez nich zawody bo (nie będzie przychodów ze sprzedaży biletów, nie będzie zainteresowania=odwrót sponsorów=brak szmalu). 2009/10/09 14:34:43
Ejże, mrpw, prawie wygraliście "Jasnowidza roku" Steca! Gratulacje! :)
Gość: szczawiu, public-gprs65803.centertel.pl
2009/10/09 15:03:39
P.A.O,: drużyna reprezentacji Polski nie jest reprezentacją PZPNu, tak jak Polska nie jest Polską Kaczyńskiego/rządu Tuska.
"Odciąć od kasy można tylko wtedy jak się będzie olewało organizowane przez nich zawody bo (nie będzie przychodów ze sprzedaży biletów, nie będzie zainteresowania=odwrót sponsorów=brak szmalu)." Masz rację - tylko trzeba uściślic: olewało WSZYSTKIE zawody piłkarskie i procesy biznesowe z nimi związane (np. obstawianie wyników, kupowanie artykułów z logo reprezentacji i wizerunkami naszych piłkarzy) - olewanie samego meczu reprezentacji NIC nie wnosi. Dodatkowo część pieniędzy, jeśli się nie mylę, PZPN dostaje z kasy publicznej (naszej kieszeni) czyli należy również odciąć ich od tego źródła = rozsądniej głosować.
Gość: normals, chello089078041146.chello.pl
2009/10/09 15:16:42
@P.A.O
Widzę, że mnie nie rozumiesz do końca. Moje zdanie jest takie: wybrali jak wybrali (obaj się zgadzamy, że mogli lepiej), ale tego już nie zmienimy. I prawdziwy kibic nie opuszcza w takim momencie repry (prawdziwych kibiców poznaje się w biedzie!). Ja Polsce życzę jak najlepiej w związku z czym mam nadzieję, że Majewski okaże się dobrym selekcjonerem i w tym mu kibicuję! Wolę, żeby on się sprawdził na tym stanowisku, niż znów zaraz roku szukać nowego selekcjonera. A jak Smuda, Kasperczak czy inny też da dupy. Trener jest jaki jest i ja będę w Chorzowie dopingował naszych jak zawsze, a nawet bardziej, bo teraz jest to im dużo bardziej potrzebne. Faktycznie Majewski za dużo jak na trenera z takim stażem nie osiągną. Ale to w Polsce cały czas ( i bardzo dobrze) obowiązuje domniemanie niewinności. Także to nie on (czy np. ja) powinni udawadniać, że dostał robotę przez znajomości, tylko Ty (lub inni oskarżyciele) winę. A może Lato naprawdę wierzy, że Majewski jest najlepszym kandydatem. Może był jedyny, który się zgodził na rolę tymczasowego? A może miał najmniejsze wymagania płacowe, co zostawia więcej kasy dla wujonów PZPN? Tak jak pisałem wcześniej, nie masz WIEDZY, nie oskarżaj. Proste. Jakoś na Bońku tak psów nie wieszali jak zostawał selekcjonerem. A trenerem był dużo gorszym (spuścił 2 drużyny z serie A), był wiceprezesem PZPN (więc jeszcze lepsze plecy). CO prawda był też wybitnym piłkarzem, ale Stefan Majewski też był znakomitym defensorem. Co do Górskiego to każdy ma swoje zdanie i tak zostanie. Był świetnym selekcjonerem, co do czego obaj się zgadzamy i niech to zakończy ten temat. Tak nie ma on większych dokonań
Gość: P.A.O, inh130.internetdsl.tpnet.pl
2009/10/09 15:22:28
@Szczawiu
"drużyna reprezentacji Polski nie jest reprezentacją PZPNu, tak jak Polska nie jest Polską Kaczyńskiego/rządu Tuska" - fanie by było gdyby to była prawda - niestety tak nie jest . PZPN zrobił sobie prywatny folwark z repy, którym w dodatku ch.......zarządza i jeszcze sobie nic z tego nie robi, tylko bezczelnie śmieje pod nosem. Akcja pusty stadion jest idealnym pomysłem- wiesz dlaczego bo jest na maska medialna - bo sie odbije szerokim echem w całym kraju i pewno nie tylko. Druga część Twojej wypowiedzi doskonale pokazuje, jak trudno bedzie ich wywalić- dlatego potrzeba jednego, dwóch, spektakularnych ataków - takich nie przymierzając bomb atomowych- powiedz mi czy słyszałeś kiedyś o bojkocie meczy reprezentacji przez kibiców ?? jak myslisz jak zareaguje UEFA kiedy sie dowie ze kibice w kraju organizatora ME olewają występy ?? zapyta dlaczego na pewno ??i może się w tedy da im powiedzieć co sie w tym kraju nad wisłą z piłką dzieje.
Gość: normals, chello089078041146.chello.pl
2009/10/09 16:59:56
PAO Twoja naiwność mnie zabija :D:D:D
Gość: szczawiu, public-gprs65803.centertel.pl
2009/10/09 17:18:27
P.A.O,: również mnie Twoja naiwność rozbraja.
A odnośnie reprezentacji to nawet jeśli zamiast piłkarzy powołanych przez Majewskiego , w krótkich spodenkach biegaliby 70-letni działacze PZPNu to dla mnie będzie to drużyna reprezentująca Polskę - jedyna upoważniona do nazywania się kadrą Polski - a co za tym idzie moja drużyna.
Gość: szczawiu, public-gprs65803.centertel.pl
2009/10/09 17:36:25
A jak uefa zareaguje?
Platini: - Grzesiek, co jest z wami? Czytalem w France Football, ze kibice przez PZPN mecz zbojkotowali... Grzesiek: - nooo Platini: - podobno akcja prokuratury z korupcja na niesamowita skale, kluby przegrywaja na kazdym szczeblu, podobno trenera kibice nie lubia??? Grzesiek: - nooo Platini: - no i co teraz? Grzesiek: - my Boss, take it easy, korupcja to juz temat prawie zamkniety, ostatnie akty oskarzenia i sprawa bedzie wyzerowana, trenera się zwolni i zatrudni jakiegos lepiej stojacego w rankingach popularnosci, a kluby to Boss zobaczy, będą grać po Euro, jak stadiony wybudują, ze HO HO! Niech sie Boss nie martwi. Platini: - ok wszystko jasne, tylko wiesz Grzesiu potrzebny raport zeby opinia UEFA nie ucierpiala. Niech twoi ludzie przygotuja na przyszly tydzien. Grzes: - Boss - bedzie na jutro, albo jeszcze dzisiaj Piechniczek przygotuje. Platini: - super - tylko pamietaj w prasie skarcimy cie ostro, tak zeby sprawe uciszyc i zaufanie kibicow do struktur europejskich zachować. Za duze pieniadze w gre wchodza by stracic twarz w Europie. Grzesiek: - jasna sprawa tez bym tak zrobil. Platini: - dobra to zalatwione, idziemy cos zjesc? Grzesiek: - no zjadlbym golonke i popil czyms... Platini: - innym razem sobie wypijesz, wasza repr. gra dopiero za miesiac...
Gość: P.A.O, 78.9.38.*
2009/10/09 18:02:04
najlepiej to siedzieć nic nie robić i patrzeć jak banda cwaniaków jaja wysiaduje na dochodowych posadkach jednocześnie boki zrywa z naiwności kibicowej braci, której to wmówili, że z repą na dobre i na złe trzeba być. come on guys !!!!!!
może i to jest lekko naiwne co napisąłem wyżej ale wy chłopaki w swojej przebiegłości zapominacie ze tajna broń jest w naszych rękach a zwie sie Boniek (ojciec chrzestny dziecka Platiniego i zarazem przeciwnik Laty ) zgadnijcie do kogo zadzwoni Platini jeśli by sie okazało ze w Polsce olewnay jest futbol? do obytego w świecie Laty płynnie władającym 5 językami obcymi czy raczej do Zibiego?? Co może zrobić Boniek jak zobaczy, że jest kilmat społeczny do zmian?? no ale zapomniałem - lepiej ściskać kciuki - przed TV z paranoiczną nadzieją ze tym razem sie uda ze zostaniemy mistrzami swiata mimo ze mistrz naszej ligi dostaje becki od mistrza łotwy mimo ze węgrzy maja druzynę w LM a my do czasów reformy nie i pewno długo mieć nie bedziemy -jest dobrze siedzmy spokojnie kibicujmy - Wam sie poprostu nie chce uczyć innej piosenki niż "nic sie nie stało Polacy nic sie nie stało" i własnie na takiej postawie (nic sie nie da zrobic, jestesmy tylko trybikami w wielkim kole) zeruje lato i ska i cała reszta cwaniaków wszelakich w tym kraju 2009/10/09 21:08:20
Leo też mówił wiele głupot (może nie na dzień dobry jak Majewski) i takich afer nie robiliście. Mi się spodobała inna wypowiedź:
"Żeby awansować, to trzeba mieć jeszcze trochę szczęścia w piłce, bo nie zależy to tylko od naszego meczu Polska - Czechosłowacja" Powiedział dzisiaj Grzegorz Lato.
Gość: szczawiu, 85.222.87.4*
2009/10/09 21:58:48
PAO - Boniek zbawcą polskiej piłki! HA HA HA, już zbawił kadrę raz, może w PZPN mu się uda po raz drugi.
"boki zrywa z naiwności kibicowej braci, której to wmówili, że z repą na dobre i na złe trzeba być. " - każdy prawdziwy kibic jest z ze swoją drużyną na dobre i na złe i nikt nie musi mu tego wmawiać - to jest aksjomat. PZPN jest tylko jedną lecz wcale nie najważniejszą przyczyną ogólnej tendencji w polskiej piłce. Sytuacja w piłce jest wyznacznikiem tego jaki jest stan polskiej kultury fizycznej, fatalnego stanu wychowania najmłodszych - obecne pokolenie piłkarzy to ludzie, którzy dojrzewali w połowie lat dziewięćdziesiątych gdy wychowanie fizyczne kulało jeszcze bardziej niż teraz, szkoły państwowe generalnie ograniczały ilość zajęć WF i pozalekcyjnych, prywatne jeszcze raczkowały, szkółki piłkarskie praktycznie nie istniały, boiska dopiero zaczynały odżywać po zmianie ustrojowej... PZPN tylko dokłada swoją cegiełkę do tego... Zaczynać trzeba nie od PZPN ale od szkolnictwa, reformy gospodarki i funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości... a problem z PZPN sam zniknie. 2009/10/11 20:40:03
A co ma prezsowanie w PZPN do bycia selekcjonerem kadry? Akurat vce prezesem był dobrym, reformatorskim, aktywnym. Kadra to było spacyfikowanie Bońka przez "kontrrewolucję". Jak ktoś nie wierzy niech sobie zda sprawę, że wcześniej reprezentacja nie miała nawet sponsora, a taryfikator premii był z poprzedniej epoki ciągle.
Gość: szczawiu, 85.222.87.4*
2009/10/12 01:00:02
Nie ma zbyt wiele wspólnego - jednak tak jak zmiana selekcjonera jest kosmetyką na twarzy naszego piłkarstwa tak i zmiana prezesa PZPN tego światka nie uzdrowi. Zmian potrzeba w sposobie funkcjonowania państwa a związkami sportowymi zająć się na końcu. Idea białego rycerza na koniu, który przybędzie i wyleczy całe to środowisko do mnie nie trafia.
|
|